пʼятницю, 29 грудня 2017 р.

клуб спілкування соціальних педагогів Профілактична протинаркотична та протиалкогольна виховна програма для учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання


26.09.2017р відбулося засідання клубу спілкування, на якому соціальні педагоги знайомилися з з Профілактичною протинаркотичною та протиалкогольною програмою .для учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання.

Програма викладена у вільному доступі на сайті МОНУ, її можна знайти за посиланням


Презентуючи власний досвід профілактичної роботи, соціальні педагоги відмітили ефективність залучення громадських організації до просвітницької роботи з учнями, а також вказали на неефективність виявлення схильностей та переконань учнів щодо вживання психоактивних речовин за допомогою анкетування, оскільки підлітки часто дають соціально схвалювані відповіді, тому реальної картини виявити у таких випадках неможливо.
Цікавим був досвід використання «Профілактичної протинаркотичної та протиалкогольної програми для учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання» соціальними педагогами ТЗОШ№20  та ТЗОШ№19.
Після ознайомлення з «Профілактичною протинаркотичною та протиалкогольною програмою для учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання», учасники будували  «будинок мети» щодо використання  програми у своїй роботі.
Одним із головних завдань  обрали -  вчити дітей робити вибір і думати самостійно.
Вказали учасники і на ряд перешкод на шляху впровадження програми у навчальний процес: незацікавленість адміністрації та педагогічного колективу, небажання батьків вникати у проблематику, відсутність ресурсів для проведення занять з учнями (від посібників  для кожного учня до паперу та інших матеріалів, які використовуються під час заняття),  брак часу у школярів в силу їх високої завантаженості та достатньо великий об’єм часу на підготовку до занять з учнями.
Разом з тим, усі ці перешкоди можна подолати, якщо є основний ресурс – бажання, мотивація до реалізації програми, усвідомлення важливості профілактичної роботи серед школярів. 
                                 
   програма засідання.
Вступ. Повідомлення мети та структури зустрічі.
1.1. Знайомство. Очікування.
Дати відповіді на питання.
-        Ім’я, навчальний заклад.
-        Які заходи профілактики вживання учнями психоактивних речовин я проводжу у школі.
-        Які я знаю чи використовую у своїй роботі профілактичні програми.
-        Чого я очікую від сьогоднішньої зустрічі.

ІІ.Ознайомлення з Профілактичною протинаркотичною та протиалкогольною програмою .для учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання.
Вправа «Ажурна пилка».
1. Об’єднання учасників у 5 груп. Кожна група отримує по 1 модулю програми.
Завдання: визначити, основну ідею модулю, використовуючи 6 «журналістських запитань» - Хто? Що? Де? Коли? Як? Для чого?
2 Учасники групи отримують номери та об’єднуються в інші групи за номерами (від 1 до 5)
Завдання: У новоствореній групі обмінятися інформацією, розповівши про кожен модуль згідно  6 «журналістських запитань» - Хто? Що? Де? Коли? Як? Для чого?
3.Зворотній зв'язок. Що тепер ми знаємо про Програму.



III. Мозковий штурм - «будиночок мети»: шляхи впровадження програми у навчальних закладах. 

Підведення підсумків зустрічі. Зворотній зв'язок: панельне інтерв’ю-вихід.
-        Що  найбільше запам’яталося про Програму?
-        Які шляхи впровадження програми ви бачите для себе?
Які важливі для себе рішення щодо реалізації Програми ви прийняли 

Немає коментарів:

Дописати коментар