26.09.2017р
відбулося засідання клубу спілкування, на якому соціальні педагоги знайомилися
з з Профілактичною протинаркотичною та протиалкогольною програмою .для
учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів
загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання.
Програма викладена у вільному доступі
на сайті МОНУ, її можна знайти за посиланням
Презентуючи
власний досвід профілактичної роботи, соціальні педагоги відмітили ефективність
залучення громадських організації до просвітницької роботи з учнями, а також
вказали на неефективність виявлення схильностей та переконань учнів щодо
вживання психоактивних речовин за допомогою анкетування, оскільки підлітки
часто дають соціально схвалювані відповіді, тому реальної картини виявити у
таких випадках неможливо.
Цікавим
був досвід використання «Профілактичної протинаркотичної та протиалкогольної програми для
учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів
загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання» соціальними
педагогами ТЗОШ№20 та ТЗОШ№19.
Після
ознайомлення з «Профілактичною
протинаркотичною та протиалкогольною програмою для
учнів 1-11 класів, їх батьків та працівників педагогічних колективів
загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів навчання», учасники
будували «будинок мети» щодо
використання програми у своїй роботі.
Одним
із головних завдань обрали - вчити дітей робити вибір і думати самостійно.
Вказали
учасники і на ряд перешкод на шляху впровадження програми у навчальний процес: незацікавленість
адміністрації та педагогічного колективу, небажання батьків вникати у
проблематику, відсутність ресурсів для проведення занять з учнями (від
посібників для кожного учня до паперу та
інших матеріалів, які використовуються під час заняття), брак часу у школярів в силу їх високої
завантаженості та достатньо великий об’єм часу на підготовку до занять з
учнями.
Разом
з тим, усі ці перешкоди можна подолати, якщо є основний ресурс – бажання,
мотивація до реалізації програми, усвідомлення важливості профілактичної роботи
серед школярів.
програма засідання.
Вступ. Повідомлення мети та
структури зустрічі.
1.1. Знайомство. Очікування.
Дати
відповіді на питання.
-
Ім’я, навчальний
заклад.
-
Які заходи
профілактики вживання учнями психоактивних речовин я проводжу у школі.
-
Які я знаю чи
використовую у своїй роботі профілактичні програми.
-
Чого я очікую від
сьогоднішньої зустрічі.
ІІ.Ознайомлення з Профілактичною протинаркотичною та
протиалкогольною програмою .для учнів 1-11 класів, їх батьків та
працівників педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ
ступенів навчання.
Вправа «Ажурна
пилка».
1. Об’єднання
учасників у 5 груп. Кожна група отримує по 1 модулю програми.
Завдання: визначити, основну
ідею модулю, використовуючи 6 «журналістських запитань» - Хто? Що? Де? Коли?
Як? Для чого?
2 Учасники групи отримують номери та об’єднуються в
інші групи за номерами (від 1 до 5)
Завдання: У новоствореній групі обмінятися
інформацією, розповівши про кожен модуль згідно
6 «журналістських запитань» - Хто? Що? Де? Коли? Як? Для чого?
3.Зворотній зв'язок. Що тепер ми знаємо про
Програму.
|
Підведення підсумків зустрічі. Зворотній зв'язок:
панельне інтерв’ю-вихід.
-
Що
найбільше запам’яталося про Програму?
-
Які шляхи впровадження програми ви бачите для
себе?
Які важливі для себе рішення щодо реалізації Програми
ви прийняли
Немає коментарів:
Дописати коментар