понеділок, 12 жовтня 2015 р.

система роботи психолога ДНЗ

засідання проблемної групи.

17 вересня 2015 року на базі ДНЗ 34  відбулося засідання проблемної групи психологів ДНЗ з теми  "Система роботи психолога дошкільного навчального закладу."  
З системою роботи садочка ознайомила присутніх завідувачка ДНЗ№34 Дячук В.М.
Учасники проблемної групи  знайомилися з досвідом роботи психолога ДНЗ№34 Свіргун Л.І., брали участь у тренінгу з теми засідання,  та пробували систематизувати власну діяльність. 
У результаті,  учасники проблемної групи вирішили організувати творчу групу для розробки орієнтовної циклограми роботи психолога ДНЗ. 
  



 Відповідно до Положення про психологічну службу системи освіти України, завданнями психологічної служби є:
-                   Сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі, 
 -    Створення умов для формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку;
-                   Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення;
-                   Профілактика і корекція відхилень в інтелектуальному і особистісному розвитку


 Основною метою як практичного психолога, що працює в дитячому саду, так і в цілому психологічної служби освіти є захист психічного здоров'я дітей.

Відповідно до поставленої мети дитячий практичний психолог реалізує наступні завдання:
-        Визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання
-        складання програм індивідуальної роботи з дітьми з метою полегшення їхньої адаптації до шкільного навчання
-        розробка та здійснення разом з вихователями та батьками розвивальних програм з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їхнього рівня розитку на кожному віковому етапі.
-        Контроль за переломними моментами в розвитку, діагностико-корекційна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги, виявлення та усунення психологічних причин відхилень у розвитку
-        Консультаційна робота з адміністрацією закладу, вихователями та батьками щодо психологічних проблем виховання дітей.

Від психолога очікується  створення  сприятливого  для розвитку дитини клімату в дитячому садку, а також надання своєчасної  психологічної  допомоги, як дітям, так і їх батькам, вихователям.

 Програма діяльності психолога ДНЗ включає напрями:
-        Профілактика дезадаптації дітей 
-        Контроль за адаптацією новоприбулих дітей
-        Психологічний супровід дітей раннього віку
-        Профілактика загострення кризи з-х років
-        Психологічний супровід дітей дошкільного  віку
-       Психологічний супровід дітей «групи ризику» всіх вікових категорій (дітей з ускладненою поведінкою та з ускладненими умовами виховання, емоційними порушеннями та ін)
-      Психологічний супровід дітей з особливими потребами
-       Психологічна підготовка дітей до школи
-     Формування  психологічної культури педагогів та батьків



Основними видами діяльності  психолога ДНЗ є: 
  • психологічна просвіта, 
  • психологічна профілактика, 
  • психологічне консультування,
  •  психологічна діагностика, 
  • психологічна корекція.





Немає коментарів:

Дописати коментар