засідання проблемної групи.
17 вересня 2015 року на базі ДНЗ 34 відбулося засідання проблемної групи психологів ДНЗ з теми "Система роботи психолога дошкільного навчального закладу."
З системою роботи садочка ознайомила присутніх завідувачка ДНЗ№34 Дячук В.М.
Учасники проблемної групи знайомилися з досвідом роботи психолога ДНЗ№34 Свіргун Л.І., брали участь у тренінгу з теми засідання, та пробували систематизувати власну діяльність.
У результаті, учасники проблемної групи вирішили організувати творчу групу для розробки орієнтовної циклограми роботи психолога ДНЗ.
Відповідно до Положення про психологічну
службу системи освіти України, завданнями психологічної служби є:
-
Сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей
на кожному віковому етапі,
- Створення умов для формування у них мотивації до
самовиховання та саморозвитку;
-
Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її
психолого-педагогічного вивчення;
-
Профілактика і корекція відхилень в інтелектуальному і особистісному
розвитку
Основною метою як практичного психолога, що працює
в дитячому саду, так і в цілому психологічної служби освіти є захист психічного здоров'я дітей.
Відповідно до поставленої мети дитячий практичний
психолог реалізує наступні завдання:
-
Визначення та формування психологічної
готовності до шкільного навчання
-
складання програм індивідуальної роботи з дітьми
з метою полегшення їхньої адаптації до шкільного навчання
-
розробка та здійснення разом з вихователями та
батьками розвивальних програм з урахуванням індивідуальних особливостей дітей,
їхнього рівня розитку на кожному віковому етапі.
-
Контроль за переломними моментами в розвитку,
діагностико-корекційна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги,
виявлення та усунення психологічних причин відхилень у розвитку
-
Консультаційна робота з адміністрацією закладу,
вихователями та батьками щодо психологічних проблем виховання дітей.
Від психолога очікується створення
сприятливого для розвитку дитини
клімату в дитячому садку, а також надання своєчасної психологічної
допомоги, як дітям, так і їх батькам, вихователям.
Програма діяльності психолога ДНЗ включає напрями:
-
Профілактика дезадаптації дітей
-
Контроль за адаптацією новоприбулих дітей
-
Психологічний супровід дітей раннього віку
-
Профілактика загострення кризи з-х років
- Психологічний супровід дітей дошкільного віку
- Психологічний супровід дітей «групи ризику» всіх вікових категорій (дітей з ускладненою поведінкою та з ускладненими умовами виховання, емоційними порушеннями та ін)
- Психологічний супровід дітей з особливими потребами
- Психологічна підготовка дітей до школи
- Формування психологічної культури педагогів та батьків
Основними видами діяльності психолога ДНЗ є:
- психологічна просвіта,
- психологічна профілактика,
- психологічне консультування,
- психологічна діагностика,
- психологічна корекція.
Немає коментарів:
Дописати коментар