МАЙСТЕР КЛАСИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ - ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОСВІТИ ТЕРНОПОЛЯ
ЛЯЛЬКИ І ЛЯЛЬКОТЕРАПІЯ
На психологічному рівні ляльки сприяють і допомагають
направляти і коректувати особистісно-орієнтований розвиток,
звільняючи людину від стресу і фобій
Лялька - мотанка прадавній оберіг українського
народу
Наталія Пасіка
практичний психолог
ТЗОШ№23 , арт- терапевт
Тетяна Данилків
соціальний
педагог ТНВК«ШЛ №6 ім. Н.Яремчука», арт-
терапевт
Гра - це свято, тому що вона виводить нас за межі
прагматики
і на найсерйозніше запитання нашого часу «навіщо?»
відповідає, не моргнувши оком: та просто так!

Виговлення ляльки –мотанки
сприяє гармонізації внутрішнього світу людини, допомагає висловити почуття та
емоції, дає досвід нової успішної діяльності.
Лялькотерапія:
зцілення творчістю
Прачук Ірина
Миколаївна
практичний психолог, керівник гуртка
Тернопільського міського центру творчості
дітей та юнацтва

Генрі Лайон Олді. Лялькових Справ Майстер
Іграшка завжди була
супутником людини. Іграшку люблять усі: і дорослі, і діти. Для дітей це гра,
дорослим вона приносить радість і переносить їх у світ дитинства. А ще – лялька
є посередником між дитячим та дорослим світом: в іграх з ними малюк вчиться базовим соціальним взаємодіям,
відпрацьовує комунікативні навички і нові для себе соціальні ролі. У той же
час, ляльковий світ є своєрідною проекцією реального світу таким, яким його
бачить сама дитина. Цей аспект дозволяє спостерігати і, за необхідності,
коригувати дитяче сприйняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар