понеділок, 12 листопада 2018 р.

Особливості діяльності психологічної служби у новому навчальному році

нова документація психологічної служби

Положення
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-polozhennya-pro-psihologichnu-sluzhbu-u-sistemi-osviti-ukrayini

документація
https://imzo.gov.ua/2018/09/07/lyst-mon-vid-05-09-2018-1-9-529-pro-dokumentatsiyu-pratsivnykiv-psyholohichnoji-sluzhby-u-systemi-osvity-ukrajiny/

особливості діяльності у 2018-2019нр
https://imzo.gov.ua/2018/08/08/lyst-mon-vid-07-08-2018-1-9-487-pro-priorytetni-napryamy-roboty-psyholohichnoji-sluzhby-u-systemi-osvity-na-2018-2019-n-r/-r/



ПРОГРАМА  ЗАСІДАННЯ
інтерактивної школи сучасного фахівця психологічної служби  освіти
Самміт позитивних перемін
Роль психологічної служби закладу освіти
у впровадженні принципів Нової української школи

Блок 1.
Discovery - Відкриття.
Питання для учасників .
· Якою ви бачите свою роль як фахівця (психолога чи соціального педагога) у Новій українській школі?
· У чому має  бути вираженим принцип дитиноцентризму в роботі закладу освіти?
· Якими ви бачите основні складові безпечного освітнього середовища та способи його створення?
· Як психологічна служба може допомогти вчителю адаптуватися до умов роботи у Новій українській школі ?
Блок 2.
Dream – Мрія .
Визначення мети.
Будуємо «будиночок мети». Визначаємо основну мету діяльності  психологічної служби у новому навчальному році.
Блок 3.
Design - Модель.
Вибір завдань для реалізації мети.
На що в першу чергу слід звернути увагу, щоб реалізувати мету.
Блок 4.
Destiny - Маршрут.
Пошук шляхів вирішення завдань.
Несмашна Галина Євгенівна,
методист ТКМЦ 

Учасники засідання інтерактивної школи




Пріоритетні напрямки діяльності психологічної служби освіти у 2018-2019н.р.

Психологічний супровід формування
безпечного освітнього середовища







1. Формування навичок спілкування, налагодження ефективної комунікації, використання  ненасильницьких методів розв'язання конфліктів, розбудова мережі  шкільних служб порозуміння,
2. Запобігання булінгу та профілактика насилля щодо дітей, формування сприятливого соціально-психологічного клімату у закладі освіти,
3. Формування психоемоційної стійкості  школярів та педагогів, запобігання емоційному вигорянню,
4. Сприяння формуванню здорового способу життя школярів,  запобіганню формування шкідливих звичок, збереження  репродуктивного здоров'я неповнолітніх,
5. Адаптація першокласників до умов навчання в школі,
6. Формування батьківської компетентності,  сприяння побудові відносин взаєморозуміння та співпраці , педагогіки партнерства  між всіма  учасниками освітнього процесу,
7. Подолання негативних наслідків соціально-політичної ситуації в країні,  допомога  дітям та сім'ям учасників бойових дій та внутрішньо переміщеним особам,
8. Впровадження заходів протидії торгівлі людьми,
9. Психологічний супровід інклюзивної освіти.











Немає коментарів:

Дописати коментар