понеділок, 12 листопада 2018 р.

позитивний образ Я



Я-концепція та позитивний образ Я.
Основні характеристики психічно здорової особистості

 З кожною людиною у світ приходить щось нове,
 чого ще не було, щось справжнє й неповторне.
Мартін Бубер

Мета: актуалізувати рефлексивну позицію психолога, усвідомлення важливості позитивного прийняття власного «Я», розвитку почуття власної гідності, навичок самоаналізу, долати психологічні бар’єри, які заважають повноцінному самовираженню, ознайомити з ігровими та арт-терапевтичними методиками формування позитивного образу Я у дітей та дорослих.

План засідання динамічної групи
Ø  Вступ. Оголошення теми і мети засідання.
Ø  Інформаційне повідомлення. Принципи гуманістичної психології. Позитивний образ Я. Притча «Істина».
Ø  Тренінг «Формування та гармонізація образу Я» .
ü  Знайомство. Вправи «Ніхто ще про мене не знає, але я…», «Числа мого життя».
ü  Вправа «Історія імені»
ü  Вправа «Ім’я як оракул»
ü  Вправа-Криголам «Рольова гімнастика».
ü  Вправа-медитація « Трояндовий кущ»
ü  Вправа « Метафора»
ü  Вправа «Мої позитивні і негативні сторони»
ü  Ритуал завершення тренінгу. Вправа «Я дарую тобі...»

Несмашна Г.Є.
методист  ТКМЦ
учасники динамічної групи


Основні характеристики психічно здорової особистості:

прийняття себе, своїх позитивних якостей і недоліків; пізнання власної цінності й унікальності, своїх здібностей й можливостей;
прийняття інших людей, пізнання цінності і неповторності кожної людини;
добре розвинута рефлексія, уміння розпізнавати свої емоційні стани, мотиви поведінки;

стресостійкість, уміння знаходити власні ресурси в скрутному становищі.



принципи гуманістичної психології
1.     Кожна людина унікальна, тому аналіз окремих випадків не менш виправданий, ніж статистичні узагальнення;
2.     Людина відкрита світу; переживання людиною світу і себе у світі — головна психологічна реальність;
3.     Людина наділена потенціями безупинного розвитку і самореалізації як частиною своєї природи;
4.     Людина має визначений ступінь волі від зовнішньої детермінації завдяки змістам і цінностям, якими вона керується у виборах;
5.     Життя повинне розглядатися як єдиний процес становлення і буття людини.

Діти вчаться жити у життя…

v  Якщо дитина зростає у терпимості - вона вчиться сприймати інших.

v  Якщо дитину підбадьорюють - вона починає вірити в себе.

v  Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливою.

v  Якщо дитина живе у безпеці - вона вчиться вірити людям.

v  Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе.

v  Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості -вона вчиться знаходити любов у цьому світі.



"Качество всех наших отношений с другими прямо зависит от того, как мы относимся к себе.❤
В таком случае лучший способ усовершенствовать свои отношения с другими и с трансцендентным — максимально полно осознать свое отношение к себе.❤
По сути, это самое ценное, что мы можем подарить Другому. ❤❤
Чем лучше становится наше Я, тем более ценным даром оно оказывается для других.❤❤ Следовательно, мы пришли к следующему парадоксальному выводу: если мы хотим поддерживать хорошие отношения с другими, нам следует идти по жизни своим собственным путем. ❤
Джеймс Холлис "Грезы об Эдеме. В поисках доброго волшебника."

Люблю синхронії))
Ця, випадково віднайдена цитата якнайповніше відображає ідею того, що ми робили  на тренінгу з формування позитивного образу Я. Було гарно, тепло, приємно, з новими усвідомленнями)))
Як результат, народилася ідея тренінгів про образ Я.
Хто хоче трохи більше наблизитися до себе, відчути атмосферу любові й прийняття, зрозуміти щось у собі глибше, покращити стосунок з собою - зголошуйтеся.

Немає коментарів:

Дописати коментар