вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Всесвітній день психічного здоров’я 2023: «Психічне здоров’я є універсальним правом людини».

 

10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров’я, міжнародний день, присвячений освіті в галузі психічного здоров’я, підвищенню обізнаності та пропаганді політики запобігання стигматизації. 

Тема цього року: «Психічне здоров’я є універсальним правом людини».  

#Всесвітнійденьпсихічногоздоров'я

Інформація WMHD від Всесвітньої федерації психічного здоров'я


Всесвітній день психічного здоров’я у 2023 році — це можливість для людей і спільнот об’єднатися під темою « Психічне здоров’я — це загальне право людини», щоб покращити знання, підвищити обізнаність і стимулювати дії, які сприяють і захищають психічне здоров’я кожного як універсальне право людини.


Психічне здоров’я є основним правом для всіх людей. Кожен, хто б і де б він не був, має право на найвищий досяжний рівень психічного здоров’я. Це включає право бути захищеним від ризиків для психічного здоров’я, право на доступну, доступну, прийнятну та якісну допомогу, а також право на свободу, незалежність та приєднання до суспільства.


Добре психічне здоров’я є життєво важливим для нашого загального здоров’я та благополуччя. Проте кожна восьма людина у всьому світі має проблеми з психічним здоров’ям, які можуть вплинути на їх фізичне здоров’я, самопочуття, спосіб спілкування з іншими та засоби до існування. Розлади психічного здоров’я також впливають на все більше підлітків і молодих людей.  


Розлад психічного здоров’я ніколи не повинен бути причиною для позбавлення людини її людських прав або усунення її від прийняття рішень щодо її власного здоров’я. Проте в усьому світі люди з психічними розладами продовжують стикатися з різними порушеннями прав людини. Багатьох із них виключено з громадського життя та піддається дискримінації, тоді як набагато більше не мають доступу до необхідної їм психіатричної допомоги або можуть отримати лише допомогу, яка порушує їхні права людини.

ВООЗ продовжує працювати зі своїми партнерами, щоб гарантувати, що психічне здоров’я цінується, зміцнюється та захищається, а також вжиття невідкладних заходів, щоб кожен міг реалізувати свої права людини та отримати доступ до якісної психіатричної допомоги, якої він потребує. Приєднуйтесь до кампанії Всесвітнього дня психічного здоров’я 2023, щоб дізнатися більше про своє основне право на психічне здоров’я, а також про те, як захистити права інших.

 https://www.who.int/campaigns/world-mental-health-day/2023


Психічне здоров’я – це стан психічного благополуччя, який дозволяє людям справлятися зі стресами життя, реалізувати свої здібності, добре навчатися та добре працювати, а також робити внесок у суспільство. Це невід’ємний компонент здоров’я та благополуччя, який лежить в основі нашої індивідуальної та колективної здатності приймати рішення, будувати стосунки та формувати світ, у якому ми живемо. Психічне здоров’я є одним із основних прав людини. І це має вирішальне значення для особистого, суспільного та соціально-економічного розвитку.



Загальна мета Всесвітнього дня психічного здоров’я – підвищити обізнаність про проблеми психічного здоров’я в усьому світі та мобілізувати зусилля на підтримку психічного здоров’я.

Цей День надає можливість усім зацікавленим сторонам, які займаються питаннями психічного здоров’я, поговорити про свою роботу та про те, що ще потрібно зробити, щоб психічне здоров’я стало реальністю для людей у ​​всьому світі.





Немає коментарів:

Дописати коментар