понеділок, 12 жовтня 2015 р.

виїзне засідання клубу спілкування

8 жовтня 2015 р. психологів та соціальних педагогів навчальних закладів міста Тернополя гостинно приймали працівники Інституту психічного здоров'я Українського католицького університету (м.Львів) за сприяння директора інституту, лікаря – психотерапевта, співзасновника та голови Правління Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії Олега Романчука. 

З напрямками роботи Інституту психічного здоров'я знайомили виконавчий директор інституту Віталій Климчук та науковий співробітник, доктор психологічних наук Вікторія Горбунова, а заступник директора Галина Нетлюх провела для учасників зустрічі тренінг «Абетка першої психологічної допомоги».





Цікавою та інформативною була також участь тернополян у спеціальному вечорі, присвяченому  Міжнародному дню психічного здоров’я «Гідність людини і психічне здоров’я».


Зустріч відбувалася в рамках святкування Міжнародного дня психічного здоров'я який щорічно відзначається 10 жовтня.  





Немає коментарів:

Дописати коментар