пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Любов у сім"ї - зброя проти насильства

Насильство можна попередити та зупинити

Слухай мене, щоб я вмів слухати...
Не принижуй мене, щоб я  не принижував...
Прощай мені, щоб я вмів прощати...
Не насміхайся з мене, не ігноруй мене....
Люби мене, щоб я вмів любити...



 29 жовтня 2015р. у фундація Патріарха Йосипа Сліпого проводився круглий стіл "Спільні зусилля влади і громади проти насильства в сім"ї та жорстокого поводження з дітьми".
у круглому столі брали участь представники державних та  громадських організацій до повноважень яких належить здійснення заходів у сфері попередження насильства в сім"ї і жорстокого поводження з дітьми. 

Шуль О.М.,- головний спеціаліст відділу сімейної, гендерної політики та роботи зі зверненнями департаменту  сім"ї, молоді та спорту Тернопільської ОДА проінформувала про стан організації та здійснення заходів в рамках проведення щорічної акції "16 днів проти насильства". 
 Про потреби та надання соціальних послуг сім"ям, у яких вчинено насильство,  розповіла Четвертак Т.О., заступник директора ОЦСССМ.
Гевко Мар"яна, представник молодіжного центру розвитку "Міст", ознайомила учасників з питанням   взаємодії влади і громади у питаннях попередження насильства в сім"ї та жорстокого поводження з дітьми. 
 Учасники круглого столу висловили своє бачення  та внесли пропозиції щодо заходів, які планується провести під час акції.
Презентувала посібник "Маленькі секрети щасливих стосунків"  представник Центру щасливого Батьківства і Материнства Марія Хомів.








Немає коментарів:

Дописати коментар