вівторок, 18 жовтня 2016 р.

Особистісні та професійніі ресурси у роботі психолога навчального закладу

Засідання інтервізійної групи психологів  НЗ
Особистісні та професійні ресурси у роботі психолога  навчального закладу
.
24 березня 2016 р., 14.00,
ТУГ ім.І.Франка


І. Вступ. Повідомлення мети  та структури зустрічі. Перший шерінг.
Колісник О.Г.
Психолог ТУГ

ІІ Багатовимірна модель внутрішньої стійкості BASIK PH.
1.  Інформаційне повідомлення про 6-факторну модель залучення ресурсів для подолання стресових ситуацій ізраїльського професора Мулі Лаада BASIK PH.

2..Вивчення індивідуального стилю подолання стресових подій за допомогою проективних карт «СОРЕ». Гра «Шість  категорій внутрішніх ресурсів».
Несмашна Г.Є.,
методист ТКМЦ
науково-освітніх інновацій та моніторингу

5. Актуалізація внутрішніх ресурсів. Вправа «Зернятко».
Квілінська М.А.,
психолог Тернопільської класичної гімназії

III. Розгляд інтервізійного випадку( за запитом учасників).
Несмашна Г.Є.,
методист ТКМЦ
науково-освітніх інновацій та моніторингу
Квілінська М.А.,
психолог Тернопільської класичної гімназії
учасники інтервізійної групи

 IV. Заключний шерінг.
Колісник О.Г.

Психолог ТУГ



Багатовимірна модель внутрішньої стійкості BASIK PH.

Ізраїльський професор Мулі Лагад запропонував модель, яка містить шість каналів, якими люди користуються для подолання станів стресу та невизначеності.  Назва моделі - BASIC Ph -  абревіатура з перщих літер  кожного з шести каналів.


BELIEF – ФІЛОСОФІЯ ЖИТТЯ, ВІРА ТА МОРАЛЬНІ ЦІННОСТІ.

Це—наша  віра в Бога, в людей, у диво чи в себе самого. Коли нам несила, ми можемо простягнути руки до небес і помолитися про допомогу. А віра у свої сили сповнює нас енергією і дозволяє творити дива.  Це- наші переконання та цінності, надія та сенс.

 

AFFECT – ЕМОЦІЇ, ПОЧУТТЯ.

Серце – це скринька наших почуттів: любові та ненависті, мужності та боягузтва, радості та смутку ї і т. п.

Ми можемо  виявляти різні емоції та називати їх,  висловлювати різні почуття словами чи письмово, безпосередньо проявляючи їх чи виражаючи опосередковано - у танці, малюнку, ліпленні, музиці, драмі. Ми можемо плакати, коли нам гірко і знаходити привід для усмішки.

SOCIAL - СУСПІЛЬСТВО, ФУНКЦІЯ, НАЛАДНІСТЬ, СОЦІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ.

Ми можемо звертатися за підтримкою до сім'ї,  наших близьких або до професіоналів. Ми можемо самі надавати допомогу іншим, занурюватися у громадську роботу чи займатися волонтерством, турбуватися про дітей  чи хворих батьків.  Допомога іншим підвищує  наше відчуття внутрішньої сили та гнучкості.

 

 

IMAGINATION – ДУХ ТВОРЧОСТІ,  УЯВА, ІНТУЇЦІЯ.

Цей спосіб подолання криз звертається до наших творчих здібностей. Завдяки уяві ми можемо мріяти, розвивати інтуїцію та гнучкість, змінюватись, шукати рішення у світі гри та фантазії, уявляти собі позитивне майбутнє та  згадувати приємне минуле.  Ми можемо занурюватися у світ імпровізації та творчості, займатися мистецтвом та створювати нові шедеври.

 

COGNITION – СВІДОМІСТЬ, РЕАЛЬНІСТЬ, ДУМКА, РОЗУМ.

Це- наше вміння логічно й раціонально мислити, оцінювати ситуацію,  знаходити її сутність, осягати нові ідеї, шукати альтернативи, планувати, розставляти пріоритети, аналізувати проблеми та вирішувати їх.

 

PHYSIOLOGY – ФІЗИЧНА, ЧУТТЄВА ТА ДІЯЛЬНІСНА МОДАЛЬНІСТЬ.

Це  спорт, фізичні зусилля, прогулянки на природі, праця, заняття чимось,. відчуття в тілі, розслаблення, Їжа, куриво, секс, медитація, бійка, тобто, все, що заставляє тіло рухатися та діяти.




 Ілюструють фактори метафоричні  асоціативні карти«COPЕ»

 





Немає коментарів:

Дописати коментар