семінар соціальних педагогів НЗ
«Дитина в ситуації шкільного
насилля. Запобігання булінгу. Робота соціального педагога»
23 лютого 2016
ТЗОШ№14
Мета: Ознайомити соціальних педагогів навчальних закладів з поняттям булінгу, та способами його запобігання,
профілактики шкільного насилля.
Питання для висвітлення::
.види та форми булінгу,
методи профілактики булінгу, досвід
інших країн,
. допомога батькам, чиї діти
перебувають в ситуації булінгу.
методи,форми та види роботи соціального педагога з питань подолання булінгу
у шкільному середовищі
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
14.00 – 14.05 –
Відкриття семінару
Тернопільський О.Й.
директор ТЗОШ №14
Вступ у проблематику семінару:
14.05 – 14.15 –
мозковий штурм «Лист кривднику»
14.15. – 14.25 –
Перегляд відеоролика «Чи добре знущатись над слабшими».
Горун А.І.
соціальний педагог ТЗОШ№14
учасники семінару
Теоретична частина.
14.25 – 14.45 –
Види та форми булінгу в
шкільному середовищі
1. Мінілекція-презентація.
2.Відеоролик. « Що
таке булінг?»
14.45 – 14.55 – гра–криголам
«Хлоп`ята - козенята»
14.55 – 15.10 – досвід інших країн з питань профілактики булінгу у шкільному середовищі
1. Інформаційне
повідомлення-презентація.
2.Відеоролик. «
Анімація на дошці»
15.10.-15.20
Презентація «Робота
батьків, чиї діти перебувають в ситуації булінгу».
Ознайомлення з посібником для батьків учнів початкових і середніх шкіл «Булінг: ми всі можемо допомогти це зупинити»
Горун А.І.
соціальний педагог ТЗОШ№14
Практична
частина:
15.20.-15.50 Формування асертивної поведінки школярів як
метод профілактики шкільного насилля. Міні-тренінг асертивної поведінки.
Несмашна Г.Є.
Методист
психологічної служби ТКМЦ
учасники семінару
15.50-16.00 - Зворотний зв'язок. Підведення підсумків
семінару.
Несмашна Г.Є.
Методист
психологічної служби ТКМЦ
Горун А.І.
соціальний педагог ТЗОШ№14
учасники семінару
Виховання
здорових стосунків може допомогти
зупинити
булінг.
Попередження булінгу та втручання у разі такого
інциденту – це більше, ніж просто його припинення. Це сприяє також розвитку
здорових стосунків.
Здорові стосунки
передбачають взаємодію між людьми на основі взаємної поваги, чи то особисто, чи
через Інтернет.
Метою є надання допомоги у забезпеченні того, щоб
усі учні мали здорові, безпечні, засновані на взаємній повазі і доброзичливі
стосунки з усіма людьми в їх житті.
Вчителі, батьки
та інші дорослі надають підтримку і дають особистий приклад дітям, показуючи
їм, якими мають бути здорові стосунки.
Позитивні стосунки дітей з іншими дітьми залежать
від позитивних стосунків із дорослими.
Учні, які
здатні підтримувати здорові стосунки, навряд чи будуть знущатися з інших,
скоріше вони будуть підтримувати учнів, які є об’єктом булінгу, і будуть більш
здатними досягти своїх цілей в освіті.
Пропагування
здорових стосунків є головним способом запобігання булінгу і створення безпечної
і приязної атмосфери у школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар