вівторок, 18 жовтня 2016 р.

дитина у ситуації шкільного насилля.

 семінар соціальних педагогів  НЗ
«Дитина в ситуації шкільного насилля. Запобігання булінгу. Робота соціального педагога»
 23  лютого  2016
ТЗОШ№14

Мета: Ознайомити соціальних педагогів навчальних закладів з  поняттям булінгу, та способами його запобігання, профілактики шкільного насилля.

Питання для висвітлення::
*      .види та форми булінгу,
*      методи профілактики  булінгу, досвід інших країн,
*      . допомога  батькам, чиї діти перебувають в ситуації булінгу.

*      методи,форми та види роботи соціального педагога з питань подолання булінгу у шкільному середовищі


ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

14.00 – 14.05 – Відкриття  семінару
   Тернопільський О.Й.
директор  ТЗОШ  №14
Вступ у проблематику семінару:
14.05 – 14.15 – мозковий штурм «Лист кривднику»
14.15. – 14.25 – Перегляд відеоролика «Чи добре знущатись над слабшими».  
Горун А.І.
соціальний педагог ТЗОШ№14
учасники семінару
 Теоретична частина.
14.25 – 14.45 – Види та форми булінгу в шкільному  середовищі
1. Мінілекція-презентація.
2.Відеоролик. « Що таке булінг?»
14.45 – 14.55 – гра–криголам «Хлоп`ята - козенята»
14.55 – 15.10 –   досвід інших країн з питань  профілактики булінгу у шкільному  середовищі
1. Інформаційне повідомлення-презентація.
2.Відеоролик. « Анімація на дошці»
15.10.-15.20
Презентація «Робота батьків, чиї діти перебувають в ситуації булінгу».
Ознайомлення з посібником для батьків учнів початкових і середніх шкіл «Булінг: ми всі можемо допомогти це зупинити»
Горун А.І.
соціальний педагог ТЗОШ№14

Практична частина:
15.20.-15.50 Формування асертивної поведінки школярів як метод профілактики шкільного насилля. Міні-тренінг асертивної поведінки.
Несмашна Г.Є.
Методист психологічної служби ТКМЦ
учасники семінару

15.50-16.00 - Зворотний зв'язок. Підведення підсумків семінару.

Несмашна Г.Є.
Методист психологічної служби ТКМЦ
Горун А.І.
соціальний педагог ТЗОШ№14
учасники семінару

Виховання здорових стосунків може допомогти
зупинити булінг.

Попередження булінгу та втручання у разі такого інциденту – це більше, ніж просто його припинення. Це сприяє також розвитку здорових стосунків.

Здорові стосунки передбачають взаємодію між людьми на основі взаємної поваги, чи то особисто, чи через Інтернет.

Метою є надання допомоги у забезпеченні того, щоб усі учні мали здорові, безпечні, засновані на взаємній повазі і доброзичливі стосунки з усіма людьми в їх житті.

Вчителі, батьки та інші дорослі надають підтримку і дають особистий приклад дітям, показуючи їм, якими мають бути здорові стосунки.
Позитивні стосунки дітей з іншими дітьми залежать від позитивних стосунків із дорослими.

Учні, які здатні підтримувати здорові стосунки, навряд чи будуть знущатися з інших, скоріше вони будуть підтримувати учнів, які є об’єктом булінгу, і будуть більш здатними досягти своїх цілей в освіті.

Пропагування здорових стосунків є головним способом запобігання булінгу і створення безпечної і приязної атмосфери у школі.

Немає коментарів:

Дописати коментар