вівторок, 18 жовтня 2016 р.

розумові ігри як форма ефективного учнівського дозвілля

Програма засідання клубу спілкування соціальних педагогів НЗ
22.03.2016р.


РОЗУМОВІ ІГРИ ЯК ФОРМА ЕФЕКТИВНОГО УЧНІВСЬКОГО ДОЗВІЛЛЯ.

Мета: висвітлити роль соціального педагога в організації змістовного дозвілля школярів як форми  профілактики негативних явищ в учнівському середовищі та засобу сприяння розвитку творчих здібностей учнів, формування у них ціннісного ставлення до пізнавальної діяльності. Ознайомити з організацією та проведенням розумових ігор .

Форма проведення :навчальний тренінг

І.Вступ. Повідомлення теми, та правил роботи. Очікування.
Знайомство. Обмін досвідом учасників.

ІІ.  Інформаційне повідомлення .
Роль соціального педагога в організації змістовного дозвілля школярів. Розумові ігри як вид змістовного дозвілля. Презентація альтернативних олімпіад ЛЯНОД.
Несмашна Г.Є.
методист психологічної служби ТКМЦ

ІІІ..Ознайомлення з системою розумових ігор. Практична робота.

Данилків Т.Я..
соціальний педагог НВКШЛ№6

Пасіка Н.Ф.
психолог ТЗОШ№23

ІV. Підсумок заняття. Зворотній зв'язок.

Несмашна Г.Є.
методист психологічної служби ТКМЦ


учасники засідання клубу спілкування

Немає коментарів:

Дописати коментар