середу, 23 листопада 2016 р.

конкурс "Я та інший"

"Різноманітність- це ресурс!"


" Я помітив, що тільки нерозумні люди хочуть, 
щоб усі були однакові. Розумні раді з того, що є день і ніч, 
літо та зима, молоді й старі, що є метелики та  птахи, 
різнобарвні квіти й різного кольору очі, 
що є дівчатка і хлопчики. А хто не любить думати, 
того розмаїття, що змушує думку працювати, дратує." 
Януш Корчак

У жовтні 2016 року проведено конкурс дитячних творчих робіт "Я та інший", мета якого - формування в учнів ціннісних орієнтацій, спрямованих на утвердження унікальності та неповторності кожної людини, толерантності до вдмінностей між людьми, утвердження цінностей демократичного суспільства. 


Конкурс проводився  під гаслом: " "Кожна людина схожа на всіх інших людей, кожна людина схожа на декого з інших, і кожна людина ні на кого не схожа" (Гордон Олпорт)

На конкурс було подано  41 творчу роботу та 11 фото. Серед учасників учні різних вікових категорій, найбільше- учнів 6-8 та 10 класів. 


Більшість робіт вирізняються оригінальним авторським підходом до розкриття теми, своєрідністю виконання, актуальністю. 




Багато робіт несуть яскраво виражену соціальну спрямованість (уважність  до людей з особливими потребами, рівність людей за расою, статтю, віком та ін).

Журі вирішило не присуджувати  місць, а виділити групу лауреатів та учасників та обрати номінації для кожної роботи, за якою й буде нагороджено учасників. 
Вважаємо, що кожен учасник конкурсу, кожен автор роботи уже переможець - у номінації людяність, толерантність, творчість, а  процес роботи над малюнком чи фото приніс нові усвідомлення їх  авторам.

Хочеться, щоб молоді люди засвоїли ідею, висловлену у посібнику для учнів  навчального курсу  за вибором "Кроки до порозуміння" О.Пометун  "Різноманітність у суспільстві стає ресурсом для розвитку, коли суспільство демократичне і поважає всіх громадян. А громадяни свідомо шукають і знаходять спільне не замість наявних відмінностей, а разом з ними, даючи кожному і кожній право та можливості бути собою і поважаючи це право. потрібно лише сприйняти одн одного як партнерів і домовитись про спільні правила життя і закони". 


Учасники конкурсу  учнівських творчих робіт «Я та інший».
  
назва
автор
НЗ
керівник
1.        
Порушені стандарти
Пелихатий Святослав
18р
2 курс


Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
2.        
Дзеркало душі
Чалий Віталій
6-А КЛ
ТЗОШ№16
Савка Р.М., Шимків А.Б.
3.        
Двірник чи художник
Веселовська Марія
16р
2 курс

Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
4.        
Згадка про юність
Пелихатий  Святослав
18р
Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
5.        
Чарівний ангел
Стандрет Діана
4 курс
Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
6.        
Таємниця
Стандрет Діана
4 курс
Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
7.        
Усі ми одного біологічного виду
І п’ємо воду з-під єдиного крану
Та кожен йде шляхом свого бескиду
І обере професію за кольором свого екрану
Гурбін Оксана
10-а
ТЗОШ№21
Секелик І.І.
8.        
Пошматоване дитинство

???
Ольховецька Христина
16р
2 курс
Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
9.        
Сміливий образ
Веселовська Марія
16р
2 курс
Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
10.    
Ну, подай руку…
Ольховецька Христина
16р
2 курс
Галицький коледж
Фотогурток Світло й тінь
Гандзій Р.Я.
11.    
Я та інші
Юник Анастасія
ТСШ№17
Озолнієце І.Г.
1.        
Ми всі однакові, але ми всі різні
Хомишин Наталія
10кл
ТЗОШ№18
Шимків Г.М.
2.        

У ЛАБІРИНТАХ МОГО Я
Магула Катерина
8-а
ТЗОШ№4
Кізілова Г.О.
3.        
Не загубитись…
Голоюх Максим
10-б
ТЗОШ№4
Кізілова Г.О.
4.        
Кожна людина є художником свого власного життя, що черпає силу й натхнення в собі самому
Михайлишин Анастасія
6-а
ТСШ№29
Гуменна І. Л.
5.        
Усі люди різні
Дерев'яник Поліна
ТЗОШ№18
Шимків Г.М
6.        
Я та інший
Гуменюк Софія
7кл
ТЗОШ№25
Єрмолаєва Г.О.
7.        
Разом веселіше
Посунько Юлія
6-а
НВК ШЕЛ№9
Фугель С.Б.
8.        
Я та інші
Нижник Софія
5-б
ТКГ
Береза О.В.
9.        
Я серед інших
Кійко Надія
6-б
ТСШ№3
Філь  К.Д.
10.    
Я та інші
Макара Ірина
ЦТДЮ
гурток Веселковий Світ
Сав»юк Н.Ю.
11.    
Я та інші
Андрухів Софія
10р
ЦТДЮ
Худ. студія Колаж
Панкевич О.В.
12.    
Усі ми різні - усі ми єдині
Озімко Катерина
8-б
ТЗОШ№19
Любов Володимирівна
13.    
Я у колі друзів
Стареправо  Ніна
6-а
ТЗОШ№20
Ріпка М.Я.
14.    
Кожна людина неповторна
Чемерис Михайло
6-а
ТЗОШ№20
Ріпка М.Я.
15.    
Я і мої друзі
Гонзул Аліна
6-а
ТЗОШ№20
Ріпка М.Я.
16.    
Я та інший
Мацала Христина
8-б
ТСШ№17
Озолнієце І.Г.
17.    
Дивись, не забудь, людяним будь!
Дзюрман Марта
7-б
ТСШ№29
Кропельницька  Т.І.
18.    
Він теж особистість
Павлов Микола
9-б
ТЗОШ№21
Гулько О.Б.
19.    
На терезах  совісті
Симко  Катерина
10-в
ТСШ№3
Філь  К.Д.
20.    
Добре ставлення не купиш ні за які гроші, тому дорожи кожним  його проявом до тебе.
Цімммер Ростислав
5-В
ТСШ№29
Романишин  Т.В.
21.    
Добро, яке робиш від серця , ти робиш завжди собі.
Бондзюх  Вікторія
4-а
ТСШ№29
Золота Ю.В.
22.    
Люди всіх рас - рівні в правах
Плисюк Софія
6-б
ТСШ№29
Солодченко Л.І.
23.    
Толерантність - шлях до миру
Ваврійчук  Максим
ТЗОШ№19
Волянська  Л.В.
24.    
Я та інші- рівні
Білик Вкторія
5-б
ТКГ
Береза О.В.
25.    
Ми  не отримуємо життя коротким , але ми робимо його таким.
Бойко  Ейнат  Андріївна
9-а
ТСШ№29
Кутефа Л.В.
26.    
Різні, але єдині.
Шевчук Інна
10-а
ТНВКШПЛ№2
Бокало О.П.
27.    
Мрія про друга
Фертюк Вікторія
ТЗОШ№25
Єрмолаєва Г.О.
28.    
Будь собою, інші ролі зайняті
Чернихівська Наталія
8-а
ТСШ№29
Процик Л.Я.
29.    
Незнайомець під дощем
Вітвіцька Діана
ТЛ-11
8КЛ
ТТЛ
Пік Т.Я
30.    
Я і мої друзі
Гасій Вікторія
6-а
ТЗОШ№20
Ріпка М.Я.
31.    
Нас багато
Смирнова  Аліна
7 клас
ТЗОШ№25
Єрмолаєва Г.О.
32.    
Я та інший
Олінкевич Софія
8-б
ТСШ№17
Озолнієце І.Г.
33.    
Я та інші
Літинська Софія
ЦТДЮ
Гурток Веселкові кольори
?
34.    
Я та інші
Полєєва Анастасія
ЦТДЮ
гурток Палітра
Денисюк Л.П.
35.    
Я та інші
Соловей Олександра
ЦТДЮ
гурток Палітра
Денисюк Л.П.
36.    
Я та інші
Зарудна Вікторія
10р
ЦТДЮ
Гурток «Веселковий світ
Сав'юк Н.Ю.
37.    
Я та інші
Гаврилюк Софія
10 р
ЦТДЮ
Гурток «Веселковий світ
Сав'юк Н.Ю.
38.    
Я та інші
Зарудна Софія
10 р
ЦТДЮ
Гурток «Веселковий світ
Сав'юк Н.Ю.
39.    
Я та інші
Ваврів Аліна
ЦТДЮ
Гурток «Веселковий світ
Сав'юк Н.Ю.
40.    
Я та інші
Липка Аліна
10р
ЦТДЮ
Гурток «колаж»
Панкевич О.В.
41.    
Зупинися, людино на мить… і відчуй, як планеті болить…Як із серця крик вирина0 Зупинися, земля в нас одна!
Передерій Валерія
7-б
ТСШ№29
Кропельницька  Т.І.





Немає коментарів:

Дописати коментар