У кожного з нас є безлімітний
(і, зауважте, безкоштовний)
доступ до спільного для планети
колективного
підсвідомого, яке повчає нас,
як тільки ми звернемося до нього з запитанням».
Вікторія Назаренко, психолог
У рамках міжрегіонального інтегрованого семінару "Методична мобільність як умова підвищення педагогічної майстерності вчителя зарубіжної літератури", який проводився 19-20 жовтня 2-017р. було проведено зустріч - знайомство з фахівцями психологічної служби м. Вінниця, спільно з методистом ТКМЦ Ковальчук Л.М. - інтегрований психолого-педагогічний тренінг з інтерактивної бібліотерапії "Далекоглядне одне лиш серце. Найголовнішого очима не побачиш" за твором А.де сент-Екзюпері "Маленький принц", а також майстер-клас "Осінній кава-дзен. Пошук внутрішніх ресурсів."
Цікавим було відвідання творчої лабораторії методиста ТКМЦ Ковальчук Л.М., зокрема, відкритого уроку "Сила ангельської пір"їнки" за філософською та дуже терапевтичною притчею - казкою Оксани Весни "Які ж вони, янголи", на якому була присутня авторка.
Дуже інформативним був і майстер-клас вчительки зарубіжної літератури Борщівської загальноосвітньох школи №2 Чоловської О.С. "Урок мовою серця" .
Бібліотерапія – це терапія
читанням.
Згідно
MayHowie – це «використання літератури та аудіовізуальних матеріалів для
відповідно організованої бібліотерапевтичної діяльності, яка впливає на
розвиток особистості, і яка проводиться переважно у вигляді спрямованих
дискусій та бесід» (1978).
Застосуванню бібліотерапії в педагогіці сприяє те,
що учні вже знаходяться в атмосфері, яка сприяє і читанню, і сприйняттю,
зустрічатися з ними можна щоденно, спостерігаючи у всіх можливих
ситуаціях. Лікувальне читання легко
включити до шкільної програми.
Немає коментарів:
Дописати коментар