середу, 23 січня 2019 р.


Засідання інтервізійної групи психологів ЗЗСО

Розгляд складних випадків
у психологічному супроводі класів  з інклюзивним навчанням

22.01.2019


ПРОГРАМА  ЗАСІДАННЯ
І. Вступ. Повідомлення мети та структури зустрічі. Перший шерінг. Знайомство та очікування учасників групи. Вправа «Мої здобутки та труднощі».
ІІ. Корекційно-консультативні функції шкільного психолога в інклюзивному  класі.
1. Інформаційне повідомлення «Розвиваючі вправи для школярів. Кінезіологічна гімнастика»
III. Розгляд інтервізійного випадку (за запитом учасників).
IV. Заключний шерінг.  Вправа «Внутрішній сад». Підведення підсумків роботи групи. Зворотній зв'язок



ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». 


Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні. 
Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії.

Термін «діти з особливими освітніми потребами». використовують щодо дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращення здоров’я, розвитку, навчання, загальної якості життя та соціалізації, тобто включення в громади своїх однолітків та інших дітей



Інклюзивне навчання має покращити навчальне середовище, забезпечити потреби всіх учнів з повагою до їхніх здібностей та можливостей.


Учителям та учням відкривається все розмаїття способів навчання, а його методи мають бути особистісно орієнтованими – з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливим потребами.




За посиланням можна знайти перекладені з англ. мови, методичні рекомендації щодо складання Індивідуальної освітньої програми (досвід США)

на порталі "Всеосвіта" можна переглянути вебінар Анни Чернюк , про який написано в попередньому дописі на блогу - практикум "Розвиваючі вправи для школярів"
https://vseosvita.ua/webinar/praktikum-rozvivauci-vpravi-dla-skolariv-32.html

Кінезіологічні вправи з використанням цеглинок Лего.




Р.С. Учасники інтервізійної групи висловили пропозиції:
1. Організувати групу методичної  підтримки  для фахівців інклюзивних класів з метою обміну досвідом, розробки спільних програм та ін.
2. Звернути увагу на  особливості освітньої діяльності школярів з соматичними хворобами, зокрема, з діабетом, необхідності організації для них інклюзивних умов навчання.
3.Рекомендувати проводити попередню  просвітницьку діяльність  серед здорових  школярів та їх батьків з інклюзивних класів. 






















Немає коментарів:

Дописати коментар