Програма засідання
клубу спілкування соціальних педагогів
"Медіакультура та медіа-грамотність.
Як обирати потрібне".
28 листопада 2017 року
Мета: : ознайомити соціальних педагогів з поняттями: медіаграмотність, медіаосвіта, медіакомпетентність; способами аналізу інформації та захисту у мережі Інтернет.
Повідомлення теми та мети засідання. Актуальність
проблеми формування медіаграмотності в сучасних умовах.
Г.Є.Несмашна,
методист ТКМЦ
Медіаграмотність як складова професійної компетентності соціального
педагога. Основи
медіаграмотності.
Т.М.Щербяк ,
соціальний
педагог
НВКШЕЛ№9
Навички осмисленої оцінки інформації. Практикум.
Вправа 1. “Я бачу. Я думаю. Я відчуваю. ”
Вправа 2. Факти, думки, оцінки. ”
Г.Є.Несмашна,
методист ТКМЦ
учасники
засідання
Інтернет-медіа:
використання, зловживання, захист.
ü Користь ігор,
комп'ютерна залежність, зловживання смартфонами
ü Моніторинг дій
дитини в Інтернеті
ü Батьківський
контроль
ü Блокування
каналів на You Tube
ü Програма для
відстеження переміщення дитини
Новосад
О.В.,
вчитель
інформатики
ТНВК ШЕЛ
№9
Практична
робота. Правила он-лайн дискусії.
Вправа
“Тиха дискусія”.
Г.Є.Несмашна,
методист ТКМЦ
учасники
засідання
Підведення підсумків.
Нижче у гіперпосиланні - інформація про засідання на сайті НВК ШЕЛ№9, на базі якої ми збиралися.))
http://9.school-info.te.ua/blog/46-socialno-psihologichna-sluzhba/zasidannja-klubu-spilkuvannja-socialnih-pedagogiv-u-tnvk-shel-9-im-i-blazhkevich-mediaosvita-ta-mediakultura-jak-obirati-potribne
Нижче у гіперпосиланні - інформація про засідання на сайті НВК ШЕЛ№9, на базі якої ми збиралися.))
http://9.school-info.te.ua/blog/46-socialno-psihologichna-sluzhba/zasidannja-klubu-spilkuvannja-socialnih-pedagogiv-u-tnvk-shel-9-im-i-blazhkevich-mediaosvita-ta-mediakultura-jak-obirati-potribne
Факт– дійсна, невигадана подія, справжнє явище.
Думка– судження про щось, висловлювання, ставлення до чогось, оцінна інформація, недоступна для безпосередньої перевірки.
Читаючи, або слухаючи , ми можемо відрізнити думки від фактів за словами-маркерами , що допомагають розпізнати наявність у тексті оцінної інформації (важлива подія, складна обстановка, невиправдані дії та ін)
(за посібником
Кроки до порозуміння: навч.посіб.для учнів 10 (11) класів / О.Пометун, І.Сущенко,І.Баранова; за ред. О.Пометун. - К.: Педагогічна думка, 2016)
Рекомендації
Медіаграмотність – це широкий набір знань і умінь, завдяки якому можна аналізувати, оцінювати та створювати меседжі.
Уміти розпізнавати цензуру, пропаганду, заангажованість.
Самим уміти створювати й розповсюджувати незалежні медіа та поводити себе як активні громадяни.
Немає коментарів:
Дописати коментар