пʼятницю, 29 грудня 2017 р.

Медіакультура та медіаграмотність.Як обирати потрібне. Клуб спілкування соціальних педагогів


Програма засідання
клубу спілкування соціальних педагогів

"Медіакультура та медіа-грамотність.
Як обирати потрібне".

28 листопада 2017 року



 Мета: : ознайомити соціальних педагогів з поняттями: медіаграмотність, медіаосвіта, медіакомпетентність; способами аналізу інформації та захисту у мережі Інтернет.


Повідомлення теми та мети засідання. Актуальність проблеми формування медіаграмотності в сучасних умовах.
Г.Є.Несмашна,
методист ТКМЦ  
Медіаграмотність як складова  професійної компетентності соціального педагога. Основи медіаграмотності.
Т.М.Щербяк ,
соціальний педагог
НВКШЕЛ№9

Навички осмисленої оцінки інформації. Практикум.
Вправа 1. “Я бачу. Я думаю. Я відчуваю. ”
Вправа 2. Факти, думки, оцінки. ”
Г.Є.Несмашна,
методист ТКМЦ
учасники засідання
Інтернет-медіа: використання, зловживання, захист.
ü  Вибір достовірної інформації та її користь (використання Вікіпедії, соцмереж, тощо)
ü  Користь ігор, комп'ютерна залежність, зловживання смартфонами
ü  Моніторинг дій дитини в Інтернеті
ü  Батьківський контроль
ü  Блокування каналів на You Tube
ü  Програма для відстеження переміщення дитини

Новосад О.В.,
вчитель інформатики
ТНВК ШЕЛ №9
Практична робота. Правила он-лайн дискусії.
Вправа “Тиха дискусія”.

Г.Є.Несмашна,
методист ТКМЦ
учасники засідання

Підведення підсумків.

Нижче  у гіперпосиланні - інформація про засідання на сайті НВК ШЕЛ№9, на базі якої ми збиралися.))

http://9.school-info.te.ua/blog/46-socialno-psihologichna-sluzhba/zasidannja-klubu-spilkuvannja-socialnih-pedagogiv-u-tnvk-shel-9-im-i-blazhkevich-mediaosvita-ta-mediakultura-jak-obirati-potribne


Факт– дійсна, невигадана подія, справжнє явище.
Думка– судження про щось, висловлювання, ставлення до чогось, оцінна інформація, недоступна для безпосередньої перевірки.

Читаючи, або слухаючи , ми можемо відрізнити думки від фактів за словами-маркерами , що допомагають розпізнати наявність у тексті оцінної інформації (важлива подія, складна обстановка, невиправдані дії та ін)

(за посібником
Кроки до порозуміння: навч.посіб.для учнів 10 (11) класів / О.Пометун, І.Сущенко,І.Баранова; за ред. О.Пометун. - К.: Педагогічна думка, 2016)

Рекомендації
Медіаграмотність – це широкий набір знань і  умінь, завдяки якому можна аналізувати, оцінювати та створювати меседжі.
Уміти розпізнавати цензуру, пропаганду, заангажованість.  
Самим уміти створювати й  розповсюджувати незалежні медіа та поводити себе як активні громадяни.

Немає коментарів:

Дописати коментар