Тематика звернень | К-сть звернень |
практичних психологів | соціальних педагогів |
З боку батьків |
Труднощі у навчанні | | |
Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі | | |
Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності | | |
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини | | |
Адаптація дитини до нового колективу | | |
Асоціальні прояви у поведінці дітей | | |
Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах | | |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб | | |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | | |
Профілактика залежностей (адективна поведінка) | | |
Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління) | | |
Дитяча злочинність | | |
Торгівля людьми | | |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти | | |
Домашнє насильство | | |
Булінг | | |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» | | |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» | | |
Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки» | | |
Професійне самовизначення учнів | | |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність | | |
Суїцидальна поведінка дітей | | |
Обдаровані діти | | |
Проблеми лідерства у колективі | | |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність | | |
Робота з дітьми «груп ризику» | | |
Інше, а саме: | | |
З боку педагогів |
Асоціальні прояви у поведінці дітей | | |
Адаптація дитини до нового колективу | | |
Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі | | |
Готовність до навчання та труднощі у навчанні | | |
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини | | |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО | | |
Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб | | |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | | |
Професійне самовизначення учнів | | |
Профілактика залежностей (адективна поведінка) | | |
Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління) | | |
Психологічний клімат педагогічного колективу | | |
«Професійне вигорання» педагогів | | |
Формування здорового способу життя | | |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність | | |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти | | |
Домашнє насильство | | |
Булінг | | |
Мобінг | | |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» | | |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» | | |
Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки» | | |
Суїцидальна поведінка дітей | | |
Дитячі страхи | | |
Обдаровані діти | | |
Дитяча злочинність | | |
Торгівля людьми | | |
Проблеми лідерства у колективі | | |
Робота з дітьми «груп ризику» | | |
Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо | | |
Психологічна просвіта | | |
Адаптація молодих спеціалістів | | |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність | | |
Інше, а саме: | | |
З боку дітей |
Труднощі у навчанні | | |
Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій | | |
Професійне самовизначення | | |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб | | |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | | |
Профілактика залежностей (адективна поведінка) | | |
Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління) | | |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність | | |
Суїцидальні роздуми дітей | | |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» | | |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» | | |
Адаптація дитини до нового колективу | | |
Відсутність мотивації до навчання | | |
Розвиток творчих здібностей | | |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти | | |
Домашнє насильсво | | |
Булінг | | |
Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо | | |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність | | |
Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті | | |
Робота з дітьми «груп ризику» | | |
Дитяча злочинність | | |
Торгівля людьми | | |
інше, а саме: | | |
З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО | | |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб | | |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | | |
Домашнє насильство | | |
Дитяча злочинність | | |
Торгівля людьми | | |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти | | |
Булінг | | |
Професійне самовизначення | | |
Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів | | |
Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя | | |
Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші) | | |
Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень | | |
Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів | | |
Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків | | |
Психологічна просвіта | | |
Інше, а саме: | | |
Немає коментарів:
Дописати коментар