середу, 5 травня 2021 р.

звітність працівників психологічної служби за 2020-2021нр


Про звіт працівників психологічної служби за 2020-2021нр

лист ТКМЦНОІМ від 27.04. 2021  № 168


Відповідно до листа Тернопільського обласного  комунального  інституту післядипломної педагогічної освіти від 06.04.2021 № 01-02/334  «Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби у системі освіти Тернопільської області» інформуємо про проведення щорічного моніторингу діяльності психологічної служби освіти міста за поточний навчальний рік та надсилаємо гіперпосилання на електронні Google - таблиці звітності працівників психологічної служби:

1.Загальні відомості (навантаження, забезпеченість комп’ютерами, навчальна та профілактично-просвітницька діяльність (факультативи, профілактичні програми)):

2. Тематика звернень до працівників психологічної служби:

3. Зведені дані по роботі фахівців психологічної служби у 2020/2021 н.р. (за напрямами та категоріями):

Просимо працівників психологічної служби підготувати звіт та заповнити відповідні клітинки усіх таблиць до 17.00 11.05.2021

Паперовий примірник звіту (бланк додається) залишається у працівника психологічної служби (папка 05-09 номенклатури справ фахівця психологічної служби закладу).

При складанні звіту слід врахувати, що дані у статистичному звіті повинні відповідати цифровим даним, зафіксованим у журналі обліку роботи, інших облікових документах працівника психологічної служби закладу; кількість звернень за усіма тематиками  не може перевищувати кількість осіб, які звертались за індивідуальною чи груповою консультацією. Якщо психолог чи соціальний педагог працював з однією і тією ж особою чи групою кілька разів, це облікується як ОДНА! особа чи група, без сумування.




Аналітична довідка

 щодо  організації діяльності психологічної служби __________________________________________________________ у 2020/2021н.р. 

назва закладу


1. Навантаження фахівців психологічної служби  закладу освіти  у 2020/2021 н.р.


фахівець

навантаження


1 ставка

0,75 ставки

0,5 ставки

0,25 ставки

Інше (що саме)

психолог

 

 

 

 

 

 

 

 


Соціальний педагог

 

 

 

 

 

 

 

 



2.Забезпеченість кабінетами працівників психологічної служби у 2020/2021 н.р.


Практичний психолог

Соціальний педагог


з них:

к-сть посад

з них:

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

(з іншими працівниками)

відсутнє робоче місце

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

(з іншими працівниками)

відсутнє робоче місце

 

 

 

 

 

 

 

 


3. Забезпеченість працівників психологічної служби комп'ютером у 2020/2021 н.р.


Практичні психологи


Соціальні педагоги


Маю власний ПК на робочому місці у закладі освіти

Користуюся одним ПК з іншими педагогами

Взагалі не маю доступу до ПК у закладі освіти

На сайті закладів освіти створено «Кабінет психолога»

маю власний блог/сайт "Віртуальний кабінет психолога"

Маю власний ПК на робочому місці у закладі освіти

Користуюся одним ПК з іншими педагогами

Взагалі не маю доступу до ПК у закладі освіти

На сайті закладів освіти створено «Кабінет соціального педагога»

маю власний блог/сайт "Віртуальний кабінет соціального педагога»












4.Проведення факультативів фахівцями психологічної служби

Назва

Хто викладає

Кількість здобувачів освіти, для яких впроваджується програма

Курси за вибором

Назва програми

Кількість здобувачів освіти, для яких впроваджується програма

1. Євстаф’єва І.Г. «Основи самовизначення особистості»





2. Мельникова О.Л. «Скринька чеснот»





3. Романовська Д.Д. Бобик С.М. «Мандруючи до зрілості»





4. Романовська Д.Д. Зузак О.В. «Основи психології та педагогіки»





5. Сидоренко Н.О. «Психологічні перлинки для кожної дитинки»





6. Сидоренко Н.О., Кльоц Л.А. «Лісова абетка»





7. Романовська Д.Д. Програма факультативного курсу «Основи психологічної культури особистості»





8. Майданик Л.Ю. Курс за вибором «Психологія життєвого успіху» 10 клас





9. Майданик Л.Ю. Курс за вибором «Психологія сімейних стосунків» 11 клас





10. Лозова К.С. Програма факультативного курсу «Знай та розвивайся»





11. Кірпота Ю.О. «Психологія спілкування» для учнів 5 класів





12. Інші (назва програми)







5. Просвітницько-профілактична діяльність працівників психологічної служби у системі освіти у 2020/2021 н.р


Профілактична програма «Школа і
поліція»/проект «Шкільний офіцер
поліції»

Інформаційно-освітня
протиалкогольна програма
«Сімейна розмова»

Шкільна служба порозуміння

Розроблення та
впровадження програм
попередження домашнього
насильства, булінгу

інші профілактично-просвітницькі програми

к-сть шкільних офіцерів поліції, закріплених за школою

к-сть здобувачів освіти, охоплених програмою 

к-сть проведених заходів

к-сть здобувачів освіти, охоплених програмою

к-сть фахівців психологічної служби, які пройшли навчання

к-сть тренінгів (медіацій/ кіл)

к-сть шкільних служб порозуміння

к-сть отримувачів послуг

назва програми

к-сть отримувачів послуг

назва програми

к-сть отримувачів послуг













6. 1 Зведені дані щодо роботи фахівців психологічної служби у 2020/2021 н.р. з дітьми.


6.2. Зведені дані, щодо роботи фахівців психологічної служби у 2020/2021 н.р. з батьками та педагогами.



7.. Тематика звернень до працівників психологічної служби у 2020/2021 н.р.



Тематика звернень

К-сть звернень

практичних психологів

соціальних педагогів

З боку батьків

Труднощі у навчанні

 

 

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

 

 

Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності

 

 

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

 

 

Адаптація дитини до нового колективу 

 

 

Асоціальні прояви у поведінці дітей

 

 

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

 

 

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

 

 

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

 

 

Профілактика залежностей (адективна поведінка)

 

 

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління)

 

 

Дитяча злочинність

 

 

Торгівля людьми

 

 

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

 

 

Домашнє насильство 

 

 

Булінг

 

 

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 

 

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

 

 

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

 

 

Професійне самовизначення учнів

 

 

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

 

 

Суїцидальна поведінка дітей

 

 

Обдаровані діти

 

 

Проблеми лідерства у колективі

 

 

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 

 

Робота з дітьми «груп ризику»

 

 

Інше, а саме:

 

 

З боку педагогів

Асоціальні прояви у поведінці дітей

 

 

Адаптація дитини до нового колективу

 

 

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

 

 

Готовність до навчання та труднощі у навчанні

 

 

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

 

 

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

 

 

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

 

 

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

 

 

Професійне самовизначення учнів

 

 

Профілактика залежностей (адективна поведінка)

 

 

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління)

 

 

Психологічний клімат педагогічного колективу

 

 

«Професійне вигорання» педагогів

 

 

Формування здорового способу життя

 

 

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

 

 

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти  

 

 

Домашнє насильство

 

 

Булінг

 

 

Мобінг

 

 

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 

 

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

 

 

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

 

 

Суїцидальна поведінка дітей

 

 

Дитячі страхи

 

 

Обдаровані діти

 

 

Дитяча злочинність

 

 

Торгівля людьми

 

 

Проблеми лідерства у колективі

 

 

Робота з дітьми «груп ризику»

 

 

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

 

 

Психологічна просвіта

 

 

Адаптація молодих спеціалістів

 

 

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 

 

Інше, а саме:

 

 

З боку дітей

Труднощі у навчанні

 

 

Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій

 

 

Професійне самовизначення

 

 

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

 

 

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

 

 

Профілактика залежностей (адективна поведінка)

 

 

Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містят алкоголь, тютюнопаління)

 

 

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

 

 

Суїцидальні роздуми дітей

 

 

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 

 

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

 

 

Адаптація дитини до нового колективу

 

 

Відсутність мотивації до навчання

 

 

Розвиток творчих здібностей

 

 

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

 

 

Домашнє насильсво

 

 

Булінг

 

 

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

 

 

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 

 

Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті

 

 

Робота з дітьми «груп ризику»

 

 

Дитяча злочинність

 

 

Торгівля людьми

 

 

інше, а саме: 

 

 

З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

 

 

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб

 

 

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

 

 

Домашнє насильство

 

 

Дитяча злочинність

 

 

Торгівля людьми

 

 

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

 

 

Булінг

 

 

Професійне самовизначення

 

 

Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів

 

 

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

 

 

Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші)

 

 

Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень

 

 

Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів

 

 

Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків

 

 

Психологічна просвіта

 

 

Інше, а саме:

 

 



Директор ________________________ 

        Підпис


Виконавці: ________________________ 

підпис



Немає коментарів:

Дописати коментар