четвер, 26 серпня 2021 р.

 25 серпня 2021 року в батьківському клубі «Щасливі разом» Тернопільської обласної універсальної наукової бібліотеки відбулася організована Валентиною Павлишин  zoom-конференція «Як побудувати здорові стосунки в класі» за участю психолога, консультанта Тернопільського комунального методичного центру науково – освітніх інновацій та моніторингу,  Галини Несмашної.

https://library.te.ua/2021/08/25/news21-182rh/?fbclid=IwAR0oGZAC6bMYh9xWmV7vigCAW92FLh6VN53Cs7KIgEI2X0H45knOr11N2Zw


У ході розмови говорили про те, 

  • як  розпізнати 
  • як виявити
  • як подолати
  • як зупинити

 булінг та як йому запобігти!


В основі комплексного підходу - принцип дотримання прав людини в  сфері  освіти.

  Він  передбачає  право  кожного  на  отримання  якісної  освіти  та повагу  прав  людини. 

  Повага до прав людини  сприяє соціальному  та емоційному  розвитку дітей, визнає їх людську гідність і основні свободи, без яких неможливо в повній мірі розкрити  їх потенціал.

  Повага до   прав людини закладає фундамент культури миру, яка передбачає виховання поваги  до відмінностей  між  людьми, що є вирішальною  умовою  протидії  насильству.

  Послідовне  дотримання  прав  людини  –  запорука  створення  безпечного освітнього  середовища,  в  якому  з  повагою  ставляться  до  кожного, дотримуються прав людини, сформовано здорову і дружню атмосферу, освітній процес не тільки приносить користь учителям і учням, а й задоволення






 АЛГОРИТМ ДІЙ У ВИПАДКУ БУЛІНГУ


  Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, передусім вона може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору.

  Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.

  Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу.

  Керівник закладу розглядає таке звернення та з’ясовує усі обставин булінгу. Надалі він скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то очільник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

  До складу такої комісії можуть входити педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера», керівник закладу та інші заінтересовані особи.

  У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.

  Але за будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.

  Окрім цього, дитина може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги.


Немає коментарів:

Дописати коментар