До відома колег перелік тем для розгляду у новому навчальному році.
прохання заповнити, що з них цікавить та чим могли б поділитися.
Запропонуйте теми, які вас цікавлять або ж свій досвід, який хотілось би представити на розгляд колег.
Діагностична карта методичних запитів психологів ЗНЗ
Квітень 2015р
№з/п
|
проблематика
|
Хочу дізнатися
|
Можу поділитися
|
1.
|
Складання корекційних програм психологом ЗНЗ
|
||
2.
|
Психологічний супровід обдарованої дитини
|
||
3.
|
Акцентуації характеру у підлітків , діагностика та
можливості корекції поведінки
|
||
4.
|
Діяльність психологічної служби у випадках виявлення
насильства щодо дітей
|
||
5.
|
Профілактика суїцидальних намірів у школярів.
Реабілітація дітей, що здійснювали суїцид альні спроби.
|
||
6.
|
Статус підлітка у колективі однолітків .Діагностика та
психологічна корекція.
|
||
7.
|
Системний
підхід до діагностики та корекції девіантної поведінки підлітків
|
||
8.
|
Реалізація діагностичного мінімуму у практиці роботи шкільного психолога
|
||
9.
|
Формування позитивного психологічного мікроклімату в
учнівському та педагогічному середовищі
|
||
10.
|
Психологічні фактори навчання та пізнання. Дитина з
ліворукістю в начальному закладі.
|
||
11.
|
Дитина у ситуаціях шкільного насилля. просвітницька та
профілактична робота психолога.
|
||
12.
|
Діагностична карта методичних запитів психологів ДНЗ та
НВК ШДС
Квітень 2015р
№з/п
|
проблематика
|
Хочу дізнатися
|
Можу поділитися
|
1.
|
Складання корекційних програм психологом ДНЗ
|
||
2.
|
Психологічна допомога дітям з ГРДУ
|
||
3.
|
Казкотерапія у роботі психолога ДНЗ
|
||
4.
|
Психологічна корекція дитячих страхів.
|
||
5.
|
Виявлення особливостей агресивної поведінки дошкільника
та її корекція.
|
||
6.
|
Сенсорний розвиток дошкільника. Психологічна підтримка.
|
||
7.
|
Розвиток пізнавальної сфери дітей за допомогою технік
піскової терапії
|
||
8.
|
Арт-терапевтичний розвиток дошкільника
|
||
9.
|
Обдаровані діти дошкільного віку.
|
||
10.
|
Піскова терапія у роботі психолога ДНЗ
|
||
11.
|
Діагностична карта методичних запитів соціальних
педагогів ЗНЗ та ДНЗ
Квітень 2015р
№з/п
|
проблематика
|
Хочу дізнатися
|
Можу поділитися
|
1.
|
Просвітницька та
профілактична діяльність. Години спілкування соціального педагога.
|
||
2.
|
Дитина у ситуаціях шкільного насилля. Запобігання
булингу. Робота соціальнго
педагога.
|
||
3.
|
Соіціальний супровід
інклюзивного навчання.
|
||
4.
|
Діти із статусом внутрішньо переміщеної особи .Допомога
соціального педагога.
|
||
5.
|
Формування комунікативних навичок у дітей середнього
шкільного віку.
|
||
6.
|
Статус підлітка у колективі однолітків .Діагностика та
психологічна корекція.
|
||
7.
|
Діяльність психологічної служби у випадках виявлення
насильства щодо дітей
|
||
8.
|
Безпека дитини в мережі Інтернет. Кібербулінг.
|
||
9.
|
Формування позитивного психологічного мікроклімату в
учнівському та педагогічному середовищі
|
||
10.
|
Запобігання професійному вигорянню соціального педагога
|
||
11.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар