пʼятницю, 29 грудня 2017 р.

Психологічна просвіта у школі мистецтв


на зустрічі з батьками і вчителями учнів Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв ім. І.Герети.Тема :"Попередження дитячої агресії", "Лист любові".









Проблема дітей, що мають агресивні прояви у поведінці є наскрізною, тобто вона може бути і проблемою дитини, що є свідком побутового садизму , і дитини, що зростає в умовах хронічних сімейних конфліктіі, байдужості та відсутності любові.
Інформаційне поле, у якому сьогодні здійснюється соціалізація дитини, є по відношенню до неї жорстоким і агресивним.
Причинами агресії також можуть бути прояви деяких соматичних захворювань, захворювань головного мозку, наслідки травм. 
Чи знали ви, що агресивність збільшується, у непровітреному приміщенні? 

Агресивну поведінку дитини можна попередити, якщо роз’яснити, власним прикладом показати, як можна реагувати інакше, щоб не принизити гідності іншої людини і не розірвати соціальні зв’язки.

Агресії уникнути важно, але навчитись усвідомлювати, контролювати, зменшити частоту проявів - можна. Головне - не вішати на дитину ярлик  агресивної, а спробувати їй допомогти, навчити прийомам саморегуляції, комунікативним навичкам, емпатії, роз’яснювати уявлення про цінності, протилежні  агресії і насильству.  

Найкращий спосіб формувати неагресивну/конструктивну поведінку - демонструвати її щоденно в найближчому оточенні.




напишіть своїй дитині!!!
("важкому"  учневі, близькій людині, з якою є конфлікт...)

Лист любові

Я гніваюся на тебе тому, що______________________________________

Мені сумно, бо___________________________________________________

Я боюсь_________________________________________________________

Я почуваюся винною/винним_______________________________________

Мені подобається в тобі___________________________________________

Р.С.
 Я маю такі потреби_______________________________________________

І я чекаю від тебе__________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар