вівторок, 28 січня 2020 р.

РОЗГЛЯД СКЛАДНИХ ВИПАДКІВ В КОРЕКЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВОСТІМИ ПОВЕДНІКИ


Розгляд складних випадків в корекційному процесі з дітьми з особливостями поведінки


ПРОГРАМА  ЗАСІДАННЯ

інтервізійної групи психологів ЗЗСО
 І. Вступ. Повідомлення мети та структури зустрічі. Перший шерінг. Знайомство та очікування учасників групи. 
ІІ. Завдання розвитку дитини на кожному віковому етапі та особливості поведінки дитини.
Особливості дитячого розвитку згідно концепції вікових стадій розвитку Памели Левін.

1. Вправа «Заборони і дозволи як драйвери поведінки дитини».
2. Вправа «Аналіз проблемних вікових етапів».
3. Вправа «Підтримуючі послання для розвитку дитини».

III. Розгляд інтервізійного випадку (за запитом учасників.)

IV. Заключний шерінг.  Підведення підсумків роботи групи. Зворотній зв'язок.





ПІДТРИМУЮЧІ  ПОСЛАННЯ
ДЛЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ


СТАДІЯ ІСНУВАННЯ (від народження до 6 місяців):
Я радий, що ти живеш
Ти належиш цьому світу
Твої потреби важливі для мене
Я радий, що ти - це ти
Ти можеш рости в своєму темпі
Ти можеш відчувати всі свої почуття
Я люблю тебе і охоче дбаю про тебе


СТАДІЯ ДІЙ (від 6 до 18 місяців):
Ти можеш досліджувати й експериментувати, а я буду підтримувати і захищати тебе
Ти можеш використовувати всі свої почуття, щоб досліджувати світ
Ти можеш робити що-небудь стільки, скільки тобі потрібно
Ти можеш знати, що ти знаєш
Ти можеш цікавитися всім
Мені подобається, як ти проявляєш ініціативу, ростеш і вчишся
Я люблю тебе і коли ти активний, і коли ти спокійний


СТАДІЯ МИСЛЕННЯ (від 18 місяців до 3 років):
Я радий, що ти починаєш думати сам
Ти можеш сердитися, і я не дозволю тобі поранити себе чи інших
Ти можеш говорити «ні» і перевіряти кордони стільки, скільки тобі потрібно
Ти можеш вчитися думати за себе, і я буду думати за себе
Ти можеш думати і відчувати одночасно
Ти можеш знати, що тобі потрібно і просити про допомогу
 Ти можеш відділятися від мене, і я буду продовжувати тебе любити

СТАДІЯ ІДЕНТИЧНОСТІ І СИЛИ (від 3 до 6 років):
Ти можеш досліджувати хто ти і хто - інші люди
Ти можеш бути сильним і в той же час просити про допомогу
Ти можеш спробувати різні ролі і способи як бути сильним
Ти можеш зрозуміти результати своєї поведінки
Всі твої почуття прийнятні для мене
Ти можеш зрозуміти, де фантазія і де реальність
Я люблю тебе таким, який ти є

СТАДІЯ СТРУКТУРИ (від 6 до 12 років):
Ти можеш подумати перш ніж сказати так чи ні і вчитися на своїх помилках
Ти можеш довіряти своїй інтуїції, щоб вирішити що робити
Ти можеш знайти той спосіб щось робити, який годиться для тебе
Ти можеш навчитися правилам, які допоможуть тобі жити з іншими
Ти можеш навчитися, коли і як не погоджуватися


СТАДІЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СЕКСУАЛЬНОСТІ ТА ВІДДІЛЕННЯ (від 12 до 19 років):
Ти можеш знати - хто ти і вчитися навичкам незалежності
Ти можеш зрозуміти різницю між сексом і турботою і відповідати за свої потреби, почуття і поведінку
Ти можеш розвивати власні інтереси, уявлення і взаємини
Ти можеш навчитися використовувати старі навички по-новому
Ти можеш ставати все більш мужнім або жіночною і все ж іноді бути залежним
Я буду радий побачити тебе дорослим
Моя любов завжди з тобою, я довіряю тобі просити моєї підтримки












Немає коментарів:

Дописати коментар