суботу, 10 жовтня 2020 р.

Вссвітній день психічного здоров"я


10 жовтня- Всесвітній день психічного здоров"я



Тема 2020 року "Mental Health for all: Greater Investment-Greater Access

  «Психічне здоров’я для всіх» мається на увазі створення урядовими організаціями країн сприятливих умов для діагностики і лікування психічних розладів.

https://wfmh.global/wp-content/uploads/WMHD2020_v16_resized.pdf

Організація Об'єднаних Націй (2020) стверджує, що "міцне психічне здоров'я має вирішальне значення для функціонування суспільства . Воно має бути пріоритетом як відповідь на виклики пандемії COVID-19 та виходу з неї. Ця ситуація  призвела до серйознх наслідків   для психічного здоров’я та добробуту цілих суспільств і є пріоритетним завданням, яке слід негайно вирішити "(UN, Policy Brief, 2020).

 

Психічне здоров’я – стан душевного благополуччя, що характеризується відсутністю хворобливих психічних проявів та забезпечує адекватну до умов дійсності регуляцію поведінки та діяльності.

Зміст поняття не вичерпується медичними та психологічними критеріями, у ньому завжди віддзеркалюються суспільні та групові норми і цінності, які регламентують духовне життя людини.

За статистикою ВООЗ, більше 450 мільйонів жителів планети страждають психічними захворюваннями. В Україні – це більше 1 млн. осіб і цей показник постійно зростає.

У цьому році, у зв’язку з пандемією COVID-19, значно збільшилась кількість психічних захворювань. 

За словами лікарів, на психічне здоров’я впливає ряд факторів: спадковість, інформаційні та емоційні перевантаження, політичні та економічні катаклізми в країні, складнощі в особистому житті, конфліктні ситуації на роботі, побутові проблеми, нездоровий спосіб життя тощо.

6 МІФІВ ПРО ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ'Я


Кілька рекомендацій для стабілізації психоемоційного стану  

із «Абетки психічного здоров’я».





«Абетка психічного здоров’я» – це свого роду, збірка понять, що так чи інакше стосуються проблеми збереження та відновлення психічного здоров’я. Усі поняття, розміщено за алфавітом, це короткий, спрощений курс вивчення такого складного феномену як «психічне здоров’я» для учнів старших класів та студентів, які хочуть не тільки познайомитися з основними аспектами психічного здоров’я людини, але й навчитися технікам психологічної допомоги / самодопомоги у складних життєвих ситуаціях».автори книжки – Мирослава Кулеша-Любінець, доцентка кафедри загальної та клінічної психології філософського факультету, фахівчиня Проєктно-освітнього центру «Агенти змін», керівниця проєкту; Діана Олійник та Надія Лосяк, студентки IV курсу спеціальності «Психологія» філософського факультету.

https://pnu.edu.ua/blog/2020/06/02/20811/
















Немає коментарів:

Дописати коментар