четвер, 31 грудня 2020 р.

Підведення підсумків року. Самооцінювання та планування .

Розгляд складних випадків у побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку практичного психолога закладу освіти.
Інтервізійна група психологів навчальних закладів




техніка "Start, Stop, Continue"

Continue. Продумайте, (обговоріть з іншими) , що ви робили і робите добре і що хотіли б залишити і в новому році.  

Start.  Опишіть, які нові завдання, компетенції або принципи взаємодії ви хочете додати  для вдосконалення роботи. Можливо, ви прогавили якісь можливості в  минулому році.

Stop. подумайте, що заважало у минулому році і що хотілось би залишити у ньому.

Так ви зможете оцінити власну професійну та особистісну діяльність, колективну взаємодію та ін., виокремити сильні сторони, зафіксувати моделі успішної діяльності, скласти плани на новий рік чи будь який поточний період.

рекомендації

Виділяйте час на  роботу з самодіагностики, аналізу своєї діяльності, оскільки це сприятиме активізації творчості, навчить глибше аналізувати свої досягнення, дбайливо ставитися до власних методичних знахідок, систематизувати, закріплювати і розвивати їх,  а також бачити перспективи.

Візьміть за звичку знаходити щось дивовижне в кожному дні; це дасть можливість побачити приховані взаємозв’язки між предметами і явищами, навчитися думати більш широко і вільно, інтенсивно і продуктивно, позбавившись від обмежень мислення, які не дозволяють бачити всю красу й глибину того, що відбувається навколо.
 

 

У проведенні інтервізії використано

      Програма соціально-емоційного та етичного навчання СЕЕН [Електронний ресурс] – режим доступу: https://nus.org.ua/articles/navchannya-v-umovah-covid-19-yaki-praktyky-proponuye-programa-sotsialno-emotsijnogo-ta-etychnogo-navchannya/

      Ресурсний календар Світлани Ройз[Електронний ресурс] – режим доступу: https://nus.org.ua/news/resursnyj-kalendar-svitlanyj-rojz-zavantazhujte-odnym-fajlom/

      А.І. Богосвятська Навчаймося в дітей: навчаймося дивуватися, навчаймося допитливості, навчаймося мріяти. / Зарубіжна література в школах України. – 2017. – № 7-8. – С. 68-73.

       Методика  Вікторії Назаревич «Солодкі спогади»

      «Рефлексивні передноворічні завдання» Людмили Підлипної


«Новорічна ялинка». Арт-терапевтична вправа. 🎄


Автор - Анастасія Кузнєцова, психолог, викладач Інституту практичної психології Ольги Гаркавець.

💫 Мета.
Техніку можна використовувати для різних завдань:
- позначити свої великі і маленькі цілі,
- візуалізувати свої емоції і почуття, якими ви хочете наповнити себе і своє життя,
- підвести підсумки минулого року або будь-якого життєвого періоду, відзначити свої заслуги і досягнення.
💫 Інструментарій.
Олівці, фломастери, фарби (найкраще), пензлики, папір (бажано не менше розміру А3).
Розглянемо алгоритм проведення на прикладі постановки цілей на рік.
💫 Інструкція.
1. Візьміть папір і те, чим ви будете малювати свою ялинку. Уявіть, що ялинка - це ваше життя в наступний рік. Намалюйте її так, як хочеться.
Розгляньте свою ялинку: яка вона - висока, низька, пухнаста або не дуже, багато гілочок або тільки контур ялинки? Який стовбур - потужний або тонкий? Яка підставка - зростає з землі, або в чомусь стоїть? Як можна описати ваші очікування на майбутній рік, дивлячись на вашу ялинку?
Якщо ви малювали ялинку фарбами, дочекайтеся, поки вона висохне.
2. Тепер намалюйте свою головну мету на наступний рік - прикраса верхівки (це може бути і зірка, і конус, і щось незвичайне).
3. Тепер намалюйте інші великі значимі цілі - прикрасьте ялинку великими іграшками.
4. Тепер можете намалювати гірлянди-намиста промовляючи свої бажання і невеликі цілі, які вам так само хотілося б втілити в цьому році.
5. Подивіться на вашу ялинку. Яка вона красива, яскрава, незвичайна.
Це ваш майбутній рік. Що ви можете сказати про ваш рік зараз? Про ваші цілі? Досяжні вони? Бажані вони? Які перешкоди? Які ресурси?
6. Помилуйтеся на свою ялинку, наповніться цією атмосферою свята, чуда, дитячої радості і впевненості в своїх силах.






Немає коментарів:

Дописати коментар