понеділок, 29 листопада 2021 р.

Психологічний супровід збагачення культури оцінювальної діяльності педагога

 

25 листопада 2021 року в рамках аналітично-діяльнісної локації 7 освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей 2021 психологом ТКМЦНОІМ Галиною Несмашною було проведено вебінар «Психологічний супровід збагачення культури оцінювальної діяльності педагога», у роботі якого взяли участь практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі, заступники директорів закладів освіти міста.  



 Було висвітлено один з аспектів оцінної діяльності учасників освітнього процесу, а саме рефлексії як психологічного феномену самопізнання, самооцінювання та самоусвідомлення. Учасникам було запропоновано підхід канд. філологічних наук, доцентки,зав. кафедри гуманітарної освіти Львівського ОІППО Анни-Марії Богосвятської, яка висвітлює 4 основні аспекти рефлексії (ДУХОВНА, ЕМОЦІЙНА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА, ФІЗИЧНА) та варіанти застосування рефлексії в колективній та індивідуальній роботі з учнями з використанням символів, рухів, у вигляді карток, таблиць, схем, графіків, діаграм, малюнків тощо.

Учасники розглянули  варіанти вправ для формування, розвитку і залучення кожного з видів рефлексії, що дає можливість всебічного формування рефлексивної позиції школяра як складової ключових компетентностей.

Практичні психологи звернули особливу увагу на використання духовної форми рефлексії як можливого формування ціннісного ставлення учнів до отримуваних знань, а також до себе і свого життя загалом.




 

 


1 коментар: