середу, 12 жовтня 2022 р.

Відзначення Всесвітнього дня психічного здоров'я в освітній галузі

 

Щороку 10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров’я, головна мета якого – привернути в усьому світі увагу до проблем психічного здоров’я та мобілізувати зусилля на його підтримку.

Цьогоріч тема Всесвітнього дня психічного здоров’я- Make mental health & well-being for all a global priority - зробіть психічне здоров’я та добробут для всіх глобальним пріоритетом.

ВООЗ стверджує:
"Ми уявляємо світ, у якому психічне здоров’я цінується, підтримується та захищається; де кожен має рівні можливості користуватися психічним здоров’ям і здійснювати свої права людини; і де кожен може отримати необхідну допомогу в галузі психічного здоров'я.
Зараз українцям, як нікому, потрібна допомога і захист психічного здоров'я через нелюдський стрес війни, що переживає країна...


Відзначення Всесвітнього дня психічного здоров'я в освітній галузі

"Зробити психічне здоров'я і благополуччя для всіх глобальним пріоритетом"
12 жовтня 2022 року з 13:00 до 16:00
Онлайн-захід

Нинішня війна в Україні призвела до переміщення мільйонів учнів і вчителів та пошкодження тисяч навчальних закладів, що перешкоджає виконанню освітою її рятівної та життєзабезпечувальної функції.

Внаслідок цих подій виникла потреба трансформувати надання послуг у сфері ПЗПСП в освітньому секторі в рамках загальнонаціональної ініціативи,яку очолила Перша леді України Олена Зеленська.

В рамках національної ініціативи щодо трансформації надання послуг з охорони психічного здоров'я Міністерство освіти і науки України за підтримки Освітнього кластеру та його партнерів продовжує захищати фундаментальне право українських дітей на освіту та навчання впродовж життя.

Мета заходу: Обговорити основні виклики у сфері психічного здоров'я та психологічного супроводу (ПЗПСП) в освітньому секторі та окреслити нагальні та стратегічні кроки для їх вирішення.

Організатори: Міністерство освіти і науки України, за підтримки ЮНЕСКО, Освітнього кластеру та партнерів.

Формат: Онлайн: Синхронний переклад (українська та англійська мови) забезпечується компанією KUDO.

Дата проведення: 12 жовтня 2022 року

Час: 13.00-16.00 (за київським часом)

СЕСІЯ 1: 13:00-14:00

13.00-13.20: Вступне слово.

13.20-13.25: Виконання Державного Гімну України.

13.25-14:00: Панельна дискусія високого рівня щодо важливості ініціатив у сфері ПЗПСП під час активної війни, основних викликів, з якими стикається Міністерство освіти України, а також поточних стратегій та партнерств, сформованих для їх вирішення.

СЕСІЯ 2: 14:00 - 15:00

Одночасне проведення секційних засідань для обговорення проблем у сфері ПЗПСП та пов'язаних з ними рішень.

Секційна кімната 1: Вчителі модератор -Better Kids

Секційна кімната 2: Психологи модератор -Національна психологічна асоціація

СЕСІЯ 3: 15:00 - 16:00

15.00 -15.30: Секційні дискусії для обговорення ключових проблем та шляхів їх вирішення.

15.30 -15.45: Монтессорі Україна: Безкоштовний танцювальний "флешмоб" у національному дитячому садку МПЗСП (відео-компіляція)

15.55 - 16.00: Заключні заяви



Немає коментарів:

Дописати коментар