четвер, 27 червня 2019 р.

Знову відкриваємо табірні зміни

Вже вдруге працівники психологічної служби освіти міста  проводять заняття для знайомства та згуртування новостворених табірних загонів. Так починаються "Цікаві канікули у Пронятині"-  літній табір на базі НВК №30.




Наше коло, мов сім’я
Друзі ми: і ти, і я .
-  Добрий день, сусіде зліва,
-  Добрий день, сусіде справа
Ми - одна сім’я






Наше коло, мов сім’я
Друзі ми: і ти, і я .
Усміхнись сусіду зліва,
Усміхнись сусіду справа
Ми - одна сім’я


Наше коло, мов сім’я
Друзі ми: і ти, і я .
Налякай сусіда зліва
Налякай сусіда справа
Ми - одна сім’я



Наше коло, мов сім’я
Друзі ми: і ти, і я .
Почеши сусіда зліва
Почеши сусіда справа
Ми - одна сім’я









Наше коло, мов сім’я
Друзі ми: і ти, і я .
Помахай сусіду зліва,
Помахай сусіду справа
Ми - одна сім’я





Наше коло, мов сім’я
Друзі ми: і ти, і я .
Обніми сусіда зліва,
обніми сусіда справа
Ми - одна сім’я












Немає коментарів:

Дописати коментар