середу, 21 жовтня 2020 р.

Увага! 5-Дистанційне трансфер-містечко інноваційних можливостей

 
САМООЦІНЮВАННЯ ЯК АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ 





Однією з професійних компетентностей практичного психолога  відповідно до професійних стандартів є здатність до самооцінювання власної професійної діяльності та визначення індивідуальних потреб у професійному розвитку та самоосвіті. Вона передбачає  знання відповідних інструментів  (методів, методик, процедур) самоаналізу та самооцінки власного професійного розвитку та особливостей їх практичного застосування для визначення власних потреб у професійному розвитку та самоосвіті.
Одним з таких інструментів є самосупервізія як  складова рефлексивної позиції психолога.
Серед цілей будь-якого виду супервізії - допомогти практикуючому фахівцеві розвинути в собі внутрішнього супервізора, з яким можна консультуватися прямо під час роботи.
Важливим аспектом самосупервізії є здатність аналізувати свою роботу. 
На засіданні нашої підлокації Т-містечка будемо розглядати інструменти та можливості самосупервізії, тренуватися у її проведенні. 



Щодо супервізійного супроводу, в Україні поступово затверджуються нормативні документи, зразки яких можна переглянути за покликаннями.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення супервізії у соціальних службах

Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа» 









Немає коментарів:

Дописати коментар