САМООЦІНЮВАННЯ ЯК АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Однією з професійних компетентностей практичного психолога відповідно до професійних стандартів є здатність
до самооцінювання власної професійної діяльності та визначення
індивідуальних потреб у професійному розвитку та самоосвіті. Вона передбачає знання відповідних інструментів (методів, методик,
процедур) самоаналізу та самооцінки власного професійного розвитку та
особливостей їх практичного застосування для визначення власних потреб у
професійному розвитку та самоосвіті.
Одним з таких інструментів є самосупервізія як складова рефлексивної позиції психолога.
Серед цілей будь-якого виду супервізії - допомогти практикуючому фахівцеві розвинути в собі внутрішнього супервізора, з яким можна консультуватися прямо під час роботи.
Важливим аспектом самосупервізії є здатність аналізувати свою роботу.
На засіданні нашої підлокації Т-містечка будемо розглядати інструменти та можливості самосупервізії, тренуватися у її проведенні.
Одним з таких інструментів є самосупервізія як складова рефлексивної позиції психолога.
Серед цілей будь-якого виду супервізії - допомогти практикуючому фахівцеві розвинути в собі внутрішнього супервізора, з яким можна консультуватися прямо під час роботи.
Важливим аспектом самосупервізії є здатність аналізувати свою роботу.
На засіданні нашої підлокації Т-містечка будемо розглядати інструменти та можливості самосупервізії, тренуватися у її проведенні.
Щодо супервізійного супроводу, в Україні поступово затверджуються нормативні документи, зразки яких можна переглянути за покликаннями.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення супервізії у соціальних службах
Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа»
Немає коментарів:
Дописати коментар