Література з питань формування життєстійкості (резилієнс)
Психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій: підхід резилієнс: П 86 посібник з проведення тренінгу / [Н. Гусак, В. Чернобровкіна, В. Чернобровкін, А. Максименко, С. Богданов, О. Бойко ; за заг. ред. Н. Гусак]; Нац. ун-т «КиєвоМогилянська академія». - Київ : НаУКМА, 2017. - 174 с.
Психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій: підхід резилієнс : навч.-метод. посіб. / [Н. Гусак, В. Чернобровкіна, В. Чернобровкін, А. Максименко, С. Богданов, О. Бойко ; за заг. ред. Н. Гусак] ; Нац. ун-т «Києво-Могилянська академія». – Київ : НаУКМА, 2017. – 92 с.
Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостій$ кості у дітей в освітніх навчальних закладах : навч.$метод. посіб. / Богданов С. О. та ін. ; заг. ред.: Чернобровкін В. М., Панок В. Г. — Київ : Унів. вид$во ПУЛЬСАРИ, 2017. — 208 с.: іл., табл.
http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/11848/Bohdanov2017.pdf?sequence=1&isAllowed=y
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПОРУШЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ДІТЕЙ, ЩО ПРОЖИВАЮТЬ У БУФЕРНІЙ ЗОНІ ВОЄННОГО КОНФЛІКТУ НА СХОДІ УКРАЇНИ
Немає коментарів:
Дописати коментар