пʼятницю, 8 квітня 2022 р.

Допис 11. Місце спокою- місце сили.

 Допис 11. Місце спокою - місце сили.

З дитинства запам'ятався фільм "Свято печеної картоплі". Не пам'ятаю сюжету, тільки що він про війну і дітей. Я ще тоді нічого не знала про В.Франкла, але винесла для себе ідею, що навіть під час війни можна мати  щось хороше (коли нема що їсти, то печена картопля на мамин день народження може бути справжнім святом). Відтоді  ті маленькі радощі, які можна знайти у найважчі часи, я для себе називаю   "святом печеної картоплі".

Ще дві метафори - музична й віршована  описує як важливо мати такі оази, які  потім можуть стати місцем сили, ресурсним спогадом, який триматиме тоді, коли важко. Створіть собі таку оазу, створіть її  у першу чергу для своїх дітей , нехай не здійсняться сподівання ворога на те, що ми виснажимося, втратимо контроль, впадемо у паніку чи зневіру. 


Вірш не мій, автор оригіналу - Дарина Никонова,  я  лише здійснила його художній переклад...але він мені дихає такою затишною теплотою і життєстверджувальністю, що хочеться помістити туди свою "внутрішню дитину" для реабілітації після всього побаченого й почутого...

Я пишу: "Ось печу пиріг і варю компот..."
А мені коментатор пише:"Ну от!"
"В тебе мирне життя, компот, пиріг..
А ти знаєш, що сипле в окопи сніг. ..?"
Пишу: " гляньте на фото, ось котик мій "
"Він у мене кумедний такий...смішний..."
Коментатор відповідає :"Стій!!
Діти гинуть! До чого тут котик твій!!!"
Знов пишу: "Я сьогодні знайшла пташеня.
Випало із гніздечка зрання !"
Мені пишуть у відповідь : "ну і що?
Поїзд он нині із рейок зійшов!!!"
Зовсім з глузду з'їхала вже зрання!
Нащо зараз нам оте пташеня! "
А якось ти напишеш: "Лежу в траві...і ніяких думок у моїй голові..."
Раптом прийде такий коментар тобі :
"Я вже думав, що вмер...Але бачу -ні!!!!
Я читав про кота, пташеня, пиріг. ..
А це значить - життя можливе в усіх!
А це значить - в життя ще існує шанс!!!!
Для таких, як ми...
Для мене.
Для нас.

Тримаймося, гуртуймося, творімо місця затишку, щоб було куди звернутися тим, кому потрібна допомога, щоб було куди звернутися, коли дуже важко і немає сил, щоб вони ставали місцем нашої сили і натхнення для боротьби.



Немає коментарів:

Дописати коментар