неділю, 30 жовтня 2016 р.

МАЙСТЕР-КЛАСИ АРТ-КОНФЕРЕНЦІЇ 4

МАЙСТЕР КЛАСИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ - ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОСВІТИ  ТЕРНОПОЛЯ



Застосування архетипічної етноарт-терапії для розкриття особистісних ресурсів

Кондратьєва Наталія Мирославівна
практичний психолог ТЗОШ №4
 консультант в напрямку Позитивної психотерапії,
 арт-терапевт в напрямку піскової терапії

Мов  писанку плекаймо щастя

  •     Висвітлено напрямки й способи застосування писанкарства як засобу арт-терапевтичного впливу;
  • Узагальнено символіку писанки як метафоричного відображення наявного чи бажаного психологічного стану;
  • Подано вправи для саморегуляції емоційного стану за допомогою архетипічної етноарт-терапії







Тренінгове заняття «Мій світ у гармонії»
(З використанням картин польського художника- сюрреаліста Рафала Ольбінського
Крет Мар’яна Мирославівна
Соціальний педагог ТЗОШ№ 11

 Я не пишу, що бачу. Я пишу, що думаю.

Мистецтво надає крила і підносить далеко-далеко

Майстер-клас у вигляді тренінгового заняття.
 Цільова група-підлітки і дорослі. 
Вправи націлені на самопізнання людини, усвідомлення своїх характерних особливостей та переваг; 
Розвиток власного особистісного потенціалу; 
Вдосконалення позитивного ставлення до себе та прийняття інших людей; 
Робота з бажаннями та мріями.


        





Мандала, як оберіг.
 
Ільющенкова Анна  Ігорвна
Соціальний педагог ТЗОШ№ 14

З точки зору звичайної людини амулет формує її життя, 
з точки зору психологів людина сама формує своє життя з допомогою амулета.


  • Основні поняття та історія виникнення мандал. 
  • Способи індивідуальної та групової роботи з дітьми над мандалою з метою допомогти учням зосереджуватись та заспокоюватись. 
  • Створення індивідуальних мандал. 
  • Груповий аналіз  роботи








Немає коментарів:

Дописати коментар