вівторок, 22 березня 2022 р.

Допис 2. Що робити, коли страшно під час ПТ.

 Допис 2. Що робити, коли страшно під час ПТ.

Коли перша реакція паніки пройшла, почала зауважувати, що зі звуками сирени мені стає страшно.....
і я сказала собі - мені страшно. Я боюся. Це -нормально!! Почала просто дихати....слідкувати за диханням....стало легше....сказала собі : я в укритті ..я в безпеці...я під Божою опікою...стало ще легше...з відбоєм тривоги ще дихала.... видихала страх..... пройшлась, відчуваючи ногами підлогу... Ковтнула води....стало легше...так я відновлюю рівновагу, бо сил ще багато буде треба ..
Якщо вам підходить такий спосіб , скористайтеся ним....слухайте себе...своє тіло...свої відчуття... своє дихання.... Знайдіть собі таке слово підтримки, яке допомагає вам і повторюйте його. Або промовляйте молитву. А потім видихніть, випийте води, пройдіться, відчуваючи власне тіло...відчуваючи підлогу під ногами... скажіть собі: мені було страшно, але все минулося...можна видихнути...і видихніть....







Немає коментарів:

Дописати коментар