вівторок, 22 березня 2022 р.

Допис 5. Про провину

 Допис 5. Про провину

Ми живемо зараз у невизначеності. Нам складно будувати плани.
Часто є труднощі з прийняттям рішень...
Що вибрати... поїхати з дитиною в безпечне місце і залишити маму....чи залишитись, піддаючи небезпеці дитя.... Хочеться кинутись на допомогу, щойно почуєш потребу, а потім плачеш від неможливості допомогти всім...і таких дилем дуже багато.... І складно прийняти рішення...і огортає почуття провини...і це теж нормально.....в цих ненормальних умовах...
Але не дамося їм виснажити нас...
Знайдіть те місце, де точно ви можете впливати...іншими словами у вас там є влада і контроль....
Наприклад, я далеко від тих, хто зараз страждає під бомбами....я не можу їх вберегти....це за межами моєї відповідальності....але я можу молитися за них...це мені під силу...а ще в моїй владі захистити свою дитину....і я буду робити це...
Шукайте те місце, нехай і маленьке, на яке ви маєте вплив....навіть якщо це тільки ваше тіло...і дійте!
А той, хто думає, що він надто малий, щоб чинити зміни, здається, ніколи не був наодинці із комаром))
Детально про комплекс "того, хто вижив" написала колега

Немає коментарів:

Дописати коментар